2014. február 1., szombat

A két duci hölgy...

szerettem őket, jó kis sorozat volt, most az M1-en szombat délelőttönként elölről vetítik a sorozatukat.

Olyan jó volt őket nézni régebben is, a humorukat, az életigenlésüket.
Igazi egyéniségek, akik felvállalják, hogy plusz kilókkal is lehet elégedetten élni.
Nem titkolják, hogy klassz dolog motorozni (még, ha a látvány mulatságosnak is mondható) - hogy jól esik néha elkortyolgatni egy-egy pohár vörösbort a fűben ülve-elterülve a tájat nézegetve...

A mai nap igazi nyalánksága volt egyikük bemutatkozása főzés közben:
"A nevem Szalmon Ella" :)
Ami persze, a magyar fordítást dicséri, nyilván, hogy nem így van az eredeti angolban.

Kár, hogy nem készült több sorozat velük, vagy, ha igen, hozzánk már nem jutott el.
Talán egyikük halála is közrejátszott ebben.
Mert a duci főzös angyalok is elmennek olykor.
Reménykedem, hogy Isten talán nem veti meg a jó kosztot - égi táplálék ide, vagy oda....

Nekem hiányoztok Kedves Duci Hölgyek!
Nem csak azért, mert mellettetek még én is karcsúbbnak érzem magam.... ;)









Clarissa Dickson Wright és Jennifer Paterson

5 megjegyzés:

  1. Best of főzősműsor!
    Imádom, mikor kiszólnak a főzés mellől, hogy: ide zsíros tejszín (vagy tejföl?) kell, felejtsék el a zsírszegény joghurtot! :D
    Eddig csak sajnáltam magam, hogy délelőtt dolgoznom kellett, most már bosszankodom is, hogy erről lemaradtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne bosszankodj - légy optimista :) Általában úgy vettem észre, hogy amit az állami tévében leadnak, az valamivel később megjelenik a többi állami csatorna valamelyikén...úgy, mint M2, Duna tévé. Figyelni kell a műsorújságokat :)

      Törlés
  2. Én is nagyon kedveltem őket, nem az a steril, méricskélős műsor volt, most megint nézem.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg!!!! Hogy elfelejtettem őket,pedig nagyon bírtam nézni! Tudod kikre hasonlítanak? Inge Look grafikus öreg hölgyeire.Vagy nem is öregek,csak....:)Puszillak!

    VálaszTörlés
  4. tetszik a blog:)

    olvaslak:)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés