2009. március 30., hétfő

Ötletvételezés a béka (s, korántsem a béke) jegyében

... hát, változatlanul

a. magamon kívül, ill.
b. magamon belül vagyok, de azért nem lehet Benneteket hanyagolni ... ;-)

Az alábbi szerzeményt kemény 100.-Ft-ért vettem a turiban

(pontosabban rámnéztek kissé mélázva és utána közölték, hogy 100.-Ft lesz, néha előny is lehet, hogy sz@rul nézz ki az ember, illetve negatív dolgokat sugároz, akkor időnként késztetést éreznek melegebb szívű embertársaink, hogy meg kell(ene) engem valamilyen formában menteni... ;-)



rögtön tudtam, hogy kinek adnám, az egyik ismerősöm nagyon kedveli a békákat, a másik pedig nagyon NEM kedveli őket, már csak az eldöntendő kérdés, hogy jó boszi legyek, vagy rossz boszi... he-he.



A szemeim mostanában nekem is így állnak, de valahogy nem vagyok ilyen édes velük, tán azért, mert MÉG nem zöldülök... de, ami késik...

Amúgy egyszerű lenne a béka elkészítése - lekoppintása még így ránézésre is - helyes kis csokornyakkendője van, de azért áll csálén, mert nem volt otthon a neje a mocsárban, hogy megígazítsa, elugrott egy kis szárított légyért (lehet, hogy én is rászorulok majd ilyesmire, jah, rugalmasnak kell lenni a gasztronómiai különlegességek, újdonságok felé, Afrikában ezt már régóta gyakorolják...)

- amúgy most kérném a családtagot, hogy ne legyen olyan érzése, hogy a megjegyzésben közölje, miszerint nem vagyok teljesen normális - hát tudjuk...

Íme további az un X forintos bolthálózatban vásárolt NEM SZÁZ FORINTOS szerzeményeim, ami mobiltartó lenne a lelkem.
Nagyon tetszenek... igazság szerint egyszerűnek tűnik az elkészítése, az egyetlen probléma, hogy vagy tudomásul veszi az ember, hogy a belerakandó karton miatt van ugyan tartása, de nem mosható,

vagy ki kell valamit találni, hogy mosható legyen, de egyben tartása is, hogy ne dőljön fel és megtartsa a mobiltelefon súlyát.



Aztán lelkem (lelkünk) ápolására egy kis szépség:



Édesanyám virágoztatta ki nekem az Amarillyst (no, ezt most négyféle változatban láttam írva a neten, tehát szabadon választott és mellőzzük a kioktatást...), s most - tán nem szó szerint - de idézném egy hűtőszekrény mágnes feliratát

(jó lenne tudni, hogy eredetileg kitől származik, már, ha nem ismeretlen),

mely szerint Isten azért teremtette a Nagymamát, mert nem tud mindig mindenütt ott lenni... öhmmm vagy valami ilyesmi ;-)



hát, a mi Nagymamánk teleltette, ápolta, takargatta, virágoztatta nekünk :-)
A másik cserép virág az ő szobája dísze :-)

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez az amaryllis.

    VálaszTörlés
  2. Legyél jó boszi!

    telefon tartók is nagyon édesek!

    Amaryllis ügyben majd Anyudtól kell tanácsot kérnem, mert nekem már 2. éve nem sikerül kivirágoztatnom.
    nagyon szép!


    .....99 :-))

    VálaszTörlés
  3. Az èn anyukàm a napokban hìvott, hogy a 20 cserèp amarillisbol 17 viràgzik...mi nem fogjuk làtni...tàvolsàg. :-(

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű az amarillisz, ilyen színben még nem is láttam. Legszívesebben beleharapnék :-)

    VálaszTörlés
  5. A mobiltartókban a kartonpapírt cseréld ki műanyaglapra, máris mosható lesz. Papírboltokban létezik a számlatömbökben használatos alátét prespánlap műanyag változatban. Táskákba ilyet szoktam tenni, hogy ne zuhanjanak magukba üresen. A darabok sarkait picit le kell kerekíteni, hogy ne szúrjanak, sértsenek textilt és embert.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is van ilyen hűtőmágnesem, egy pihentagyú barátnőmtől kaptam, ezzel a felkiáltással: "Ezt a 3 (akkor még csak annyi volt:D) gyerek mellé képzelem!" Szóval a hűtőmágnes szövege: Megállíthatatlan lennék, csak kezdenék már neki...

    VálaszTörlés