2011. július 29., péntek

"a" Szépre - .... még várni kell ... ;-)

no, most tutin azt hiszitek valami varrós dolog van készülőfélben ... pedig neeem.... ;-)

Már egy éve nyáron Karcagon mondtam mindannyiunk Szép Gáborának, hogy bizony, sima, kis egyszerű varrógépemnek némi renoválásra lenne szüksége.
Mosolygott,hogy persze, hozzam majd csak nyugodtan.

Elregéltem, hogy fogalmam sincs, hogy kell(ene) és hol megolajoznom amúgy.
A régi-régi román gépemen még tudtam, ott egyértelmű volt, ezen nem az.
Persze, megmutatja majd.

Gondoltam némi tisztítás ráfér, plusz furán varr - kell ehhez szakember.

Persze, zajlik az élet... no, meg a mani sincs soha, elég az hozzá, hogy húzott-halasztódott a dolog az én hibámból.

Végül a gép már tényleg feladta, nincs már mire várnom.

Írtam Gáboréknak levelet - ki tudja már hány hete, v. másfél hónapja ??? -, hogy már lassan vinni fogom, és egyben kérnék majd egy kis okítást is, mert hiába vettem kb. két éve "kukacoló talpat" a szabad gépi tűzéshez (amit, persze, még meg is kellene tanulni), mert csak valami nagyon béna dolog jött ki, hurkolt az anyag hátulján a cérna, meg egyáltalán.
(Pedig, drága jó Gabiczától még kaptam is a kukacoláshoz kesztyűt ;-)

Gábor mondta, persze... majd egy kis okítást is beiktatunk :-)

Voltam szabadságon a minap, no; csak 5 napot, de annyi minden zajlott, nem jutottam el a boltba.

Ej, már nem húzhatom a dolgot, most már a fél foltvarró társadalom se fogja elhinni, hogy azért nem varrok, mert így meg úgy a gép...

Nézem a naptárt, elmúlt már az idei karcagi tábor ( sajna, most nélkülem - hüpp, hüpp...) viszem a gépet javításra.

Ma reggel becipeltem a munkahelyemre, időhiány miatt nem egyenesen a boltba vittem.

Fellépek a honlapra, azért biztonságból megnézem, hogy jól emlékszem-e a nyitva tartásra.

Hát, elvileg igen.
De: a bolt zárva tart augusztus 1-jétől 12-éig szabadság miatt.
Ma péntek van, ők hétfőtől bezárnak (illetve nyilván már holnap szombattól szabadságolnak :-)
A rendeléseket augusztus 16-ától teljesítik.

Hát, így jár, aki egy évig vár :-)
No, már az a két hét mindegy, a varrógépem nem lévén önjavító :-)

Szóval a Szépre várni kell.
Semmi baj, zakatolja a varrógépem; a Szörnyeteg ...

Murphy-t kiegészíteném azzal, hogy oké, ami elromolhat; az el is romlik, de hogy lehetek olyan béna, hogy egy év alatt pont azt az időpontot sikerült kipécéznem magamnak, mikor zárva vannak... nem is én lennék Juhizs, ha nem így lenne :-)

Jó nyaralást Szép-ék :-)

Itt pedig legyen a reklám helye:

Varróvilág Kft
http://www.varrovilag.hu/content.php/3

Utóirat:
és kéretik nem közölni, hogy kézzel is lehet varrni... tudom :-)

7 megjegyzés:

  1. Azt a két hetet már valahogy kivárod, ugye?? Aztán csak varrsz, kukacolsz, meg.....! :o)

    VálaszTörlés
  2. Drága! Biztos vagy benne, hogy tudod aztat, hogy kézzel is lehet varrni :-))) Pusszantalak.Jó lenne már látni Téged

    VálaszTörlés
  3. Mi is nagyon sajnáltuk!...hiányoztál nagyon! Puszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Juzsa!
    Az még hagyján, hogy rám azt fogta, hogy azért tanulok, hogy ne kelljen varrni, de hogy magácska, direkte elrontja a gépi, oszt ráfogja szegény párára, hogy azért nem varr, és még Szépéket is szépen elnézi,így jár aki halogat! (vigaszként, halkan azért megsúgom én is cca. 1 éve készülök foltosok Gáborához a sárkányommal, remélem a mostani szabim alatt eljutok hozzájuk!!

    VálaszTörlés
  5. Drága Zsuzsa !
    Ha nem megy sem géppel , sem kézzel, még mindig ott van a lehetőség , kötni , horgolni , x szemezni :-)

    VálaszTörlés
  6. :), Sajnálom, hogy felmondott a géped, vagy szabadságra ment? :)

    VálaszTörlés
  7. Hiányzott Karcagon az égbe emelt orrod az ablak előtt! :o) Na majd jövőre!

    VálaszTörlés