2012. július 4., szerda

Tudom, hogy a Medve sajt a Barátom - de, hogy a T-Home Ügyfélszolgálat már családtag is...

Szóval 2,5 órával ezelőtt eltűnt nagy hirtelen a kábeltévé adása, gondoltam, sebaj, kicsit megnézem a levelezést addig... no, persze, nincs internet sem.

... meleg van...
na, jó ne türelmetlenkedjen az ember lánya, addig mosogatunk (nincs is jobb, mint meleg vízben lögybölni a hőségben),

próbálkozom az internettel, még mindig nincs...

ej-haj...

eltelik a fenti idő, nem lesz ez így jó, ezek szerint csak nálam nincs, különben már rég intézkedett volna valamely türelmetlen szomszéd.

Nincs mit tenni, magad uram, ha rendes szomszéd nincsen :-)  felhívom az ügyfélszolgálatot.

Persze, meghallgatom, hogy, ha ezt akarom, meg azt, akkor nyomjam meg az X. és az Y. gombot a menüsorban és egyáltalán.
Már jó ideje nyomogatok, erőm sincs az idegeskedésre a hőségben.
Végül jó helyen (???) vagyok, közli a gépi hang, hogy sajnos, munkatársukra várnom kell.

Mit nekem, ez már meg sem kottyan.
De csak múlik az idő, már a természet hívogat.
(Pedig neki nincs is telcsije).

Némi zenei menü élvezete után közlik velem szintén gépi hangon, hogy nagyon sajnálják, de ügyintézőjükre még több mint 4 percet kell várnom - kérik a türelmemet.
Oh, ismerjük ezt kis országunkban, ez azt jelenti, hogy még tutin 10 percig fogom tartani a kagylót, ha nem tovább.
Ja, ... gyakorlott, profi ügyfélszolgálat üldöző vagyok.

Semmi gond, kezemben a hordozható telefonnal kimegyek a mosdóba.
Éppen elkezdek csurrantani, mikor totálisan váratlanul megszólal egy  É L Ő  női hang:
JÓ NAPOT KÍVÁNOK ! X.Y VAGYOK - MIBEN SEGÍTHETEK?

...khm.... még csurgok... bizakodom benne, hogy ő is süket félig legalább - nem csak én... ;-)

és elmélázok rajta, hogy tulajdonképpen ezzel már a T-Home előlépett családtagjaim sorába.
Előttük nincs mit szégyellnem.
Szinte mindent tudunk egymásról.

Amúgy örülök, hogy nem Japánban élek.
Ott már minden napos, hogy a telefonhoz kép is társul :-) :-)

6 megjegyzés:

  1. ennél már csak az a szebb, hogy nálunk a szolgáltató adja a telefonvonalat is, tehát ha nincs NET, TV akkor telefon sem

    jót szoktunk nevetni, mikor a DIGI a saját adásában hirdeti, hogyha gond van, mi a telefonszámunk. Na ja, mikor nincs vétel, meg is fogom tudni keresni

    ildikó

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ildikó!
    Igazad van, erről már hallottam cikkezni (DIGI-ügyben).
    Nálunk is rá akartak beszélni, hogy olyan csomagom legyen, amiben kábelről megy a vezetékes telefon is.
    Pont ezért nem mentem bele, mert akkor semmi sincs, ha gond van.
    De, nyilván nem lehet mindenhol választani ilyen lehetőséget, hogy külön-külön legyen.

    VálaszTörlés
  3. Szia

    Mondjuk mentségükre legyen szólva, hogy van Digis szerelő a házban, általában hamar megoldódik a gond.

    (telefon bekötés is annyi volt, hogy adtak egy kábelt dugjuk be, ahogy tudjuk, még aznak működött :-) )

    Ildikó

    VálaszTörlés
  4. Most elképzeltem egy szegény, magányos 80 év feletti nénit, amint azon lamentál, hogy dugja be egyedül...megy, ahogy megy...

    VálaszTörlés
  5. jó persze nem mindenkinél így van, gondolom a 80 éves nénike elmegy az ügyfélszolgálatra
    mi nem mentünk, azért kaptuk csak a kábel (mondjuk be is kötötték volna)

    Ildikó

    VálaszTörlés
  6. Drágám!
    Ahelyett, hogy intézkedsz, inkább kihasználhattad volna az időt és a varrásra pazaroltad volna! Mondom én, aki a vizsgák után még egy centit sem varrtam, mert még a kiengedős fázisban vagyok, mint a fagyott husi :)
    Amúgy nem is te lennél, ha nem történne mindig veled valami!! :)

    VálaszTörlés