2008. október 10., péntek

Tombola I.

Holnap szombaton délelőtt megyünk a Határtalanul kiállításra a Várba, utána lemegyünk csoportosan Újpestre a könyvtárba a topikosok kiállításának megnyitójára, ahol tombola is lesz.

Nincsenek tartalék kész cuccaim, amit ilyen célra bedobhatnék, de az elmúlt két estét mégis azzal töltöttem, hogy megpróbáltam rohamütemben (na, ez csak nálam számít annak, mások egy-két óra alatt meglennének vele...) varrni valamit.

Valószínűleg nem leszek vele készen teljesen, így az eredetileg elképzelt funkciója ez által módosulni fog.

Késő esti megállapításaim:
már benyújtható állapotban van...
Fotót most nem mutatnék, nehogy többen szívinfarktust kapjatok előre... majd a tali után felteszem a képet.

Egy biztos, egy kis levelet fogok mellékelni hozzája:

"Gratulálok! Megnyerted Juhizs egyedi munkáját.
Két kemény estét fektettem bele, hogy sikerüljön ilyen puklisra, hullámosra elkészíteni.
Feladatod a következő:
hazaviszed, és holnap szétfejted az egészet és újravarrod.
Örülök, hogy részvevője lettél a "Vasárnap is kreatívan az egész család együtt" mozgalomnak.
Az újjávarázsolt tombolatárgyat a következő topikos kiállításon bemutathatod.
Jövőre Veled Ugyanitt!"

Azért titkon remélem, hogy

1. topikos nyeri, aki egyéni munkámat a magát megillető helyen értékeli ... ;-)
2. valaki olyan nyeri, aki kedvel esetleg engem.
3. nem lenne ellenemre az sem, ha én nyerném meg... még így, ilyen állapotában is tetszik... :-) :-) :-)

Egyéb fotó híján itt van, amit tegnap kaptam, szerintem tündéri:





16 megjegyzés:

  1. Én örülnék, ha megnyerném !
    Édes ez a süni, de ugye ezt nem mellékeled a tombolához !

    VálaszTörlés
  2. Én akkor határoztam el, hogy viszek tombolatárgyat, írta valaki a festett anyagot, újságot is. Lehet gombokat, vagy ilyesmit is, nem?
    Saját alkotást nem kockáztattam volna, ki tudja ki vizsgálgatja...

    VálaszTörlés
  3. helyesbítés:
    amikor írta valaki

    VálaszTörlés
  4. Elizanikó: :-)
    de, süni nem jár a tombolához, bár lehetne rajta spulnit (???) tartani???
    Kastanie: nyugodtan hozzad a gombokat, megunt újságot is lehet, én pl. szeretem a gombokat,
    de szalagok, kis kiegészítő mütyűrök is jók szerintem, azt mindig tudja használni egy foltvarró.

    VálaszTörlés
  5. Én mindennek örülnék amit tőletek kapnék :))

    VálaszTörlés
  6. Én szeretném, én szeretném!
    Ez a süni nagyon édi, az utolsó képnél még a könnyem is kicsordult:-) (Persze ez nem újdonság...)

    VálaszTörlés
  7. kérem szépen lehet, hogy nem fogalmaztam világosan, az enyim nekem tetszik, de a többi foltos szemével nézve, az ÍGY NE! - iskolapéldája... bár, kétségtelen tény, hogy a szívem benne van, de tényleg, úgy igyekeztem, talán azért lett hullámos, meg csúnyácska, meg elszabott stb. stb. de azért el tudom képzelni, hogy aki egyáltalán nem tud varrni, annak tetszhet (pl. kollégáim is örülnének néhányan neki)...

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jópofa csaj vagy, Juhizs! :-)

    VálaszTörlés
  9. Nyugodj meg én is azon filozom, hogy nem szép amit csináltam! Nem baj. Ha valaki nem találja jónak, akkor öröme lesz abból, hogy az ő munkája mennyivel jobb! Igy neki dupla öröm lesz. Egyszer egy tombolán - szerintem- én egy kis semmiséget kaptam. Na mégsem igy lett, annyira megtetszett, hogy varrtam belőle 6 db-ot ajándékba. Őt viszont azóta is szeretem és használom. Minden relativ, igy kell felfogni a dolgokat!

    VálaszTörlés
  10. Ha-ha Bea - mondanám, hogy kérdezzed csak meg a volt férjemet... ;-)

    VálaszTörlés
  11. Komórka, én ismerem a munkáidat, Te viszont tudsz varrni... !

    VálaszTörlés
  12. Látnád az én munkáim!!
    Aranyos a süni, nalunk is lakik egy süni család. Nyáron kiülünk esténként és nézzük a gyerekekkel.

    VálaszTörlés
  13. Kékbálna: ... értem én... kiül nézegetni, ahelyett, hogy varrna... ;-) ;-)

    VálaszTörlés
  14. basszus, de hisz ez egy füles süni!!!!:)

    VálaszTörlés