2010. június 12., szombat

Miért hagytátok, hogy így legyen? - avagy

egy szegény kis kutyus panaszai...

... fáj a pocim...

... a szoba is forog... mi történt velem ???


azért... pár óra múlva kiülök a napra...


annyira kis nyomorultúl érzem magam :-(


hogy?...hogy mi? Hogy Veletek is ezt csinálták?... kit érdekel?


... hülyék... egyszerűen komplett hülyékkel vagyok bekerítve...


...állítólag azért csináltátok, mert sokszor véreztem... koszoltam... maszatoltam...egy évben sokszor és sokáig minden alkalommal... és? És? NA ÉS?


...tudtommal kevés a vér az országban... nem értem én ezt...
tyutyi kis kutya vagyok... persze, Nektek köszönhetően most már felesleges vér nélkül...


... hogy, hogy mi? Miiii? Kiröhögsz? Hogy szánalmas vagyok?
Na, jó tudom, hogy aranyos, de a kettő hogy jön össze?


... nem állok Veletek szóba...


...folyton panaszkodtok, hogy nincs pénzetek, de erre, ERRE bezzeg volt - mi? Hogy szereztetek...na, persze...hogy a macska is kapott a popsijába szurit... na az, más, azzal egyetértek...

de, engem miért? MIÉRT KELLETT IVARTALANÍTTATNI???
Miért hagytátok, hogy így legyen? :-( :-(

3 megjegyzés:

  1. Te szegény kis kutyus :-(
    Meg fogsz gyógyulni és akkor megköszönöd a gondoskodó gazdidnak
    hogy egy gonddal kevesebb van az életedben.
    Békés boldog ( kívánom hogy hosszú)
    gyermeki létben fogsz éldegélni hm..
    persze a macskával együtt :-)))))))

    VálaszTörlés
  2. Ójaj! Szegénykém! Na nem baj, lesz még jobb is!
    Juhizskám, keresgéltem az emil címed, nem találtam. Nem felejtettem el, amit kértél a közös varráson Lőrincen. Írjál egy mélt, hogy meg tudjam Neked írni a kérdésedre a választ! Jó bonyolult voltam, mi?! :))

    VálaszTörlés
  3. Pár nap alatt elfelejted. És egy gonddal kevesebb lesz az életedben.
    Tudom hogy nem hiszed el, de a gazdid azért tette ezt veled mert szeret.

    Egy bulldog alapból bamba képet vág. De mikor még az altatás ezt fokozza, az csúúúúúcs :-)))

    VálaszTörlés