2014. április 30., szerda

A mai nap "sikerélménye" :)

- Szép az a koszorú az asztalon - szólt a családtag.
- Igen, nekem is tetszik.
- Azért vettem meg :)

- Ja, NEM TE VARRTAD ?
- ... hát, nem...
- Vettem a turiban, 200 forint volt, nem lehetett otthagyni.

Valóban szép.
Mindig elgyöngülög, ha foltos, vagy valami hasonló kézműves cuccot látok hányódni-vetődni a turkálókban.
Amikor látom: nem értékelik.
Nem tudják, hogy kincs van ott.
Ha tudnak varrni, ha nem.

Öröm simogatni az ilyen árut, hiszen tudom, hogy a kreativitás mögött egy ember húzódik.
A kezével, a lelkével, a szíve is benne van.
Akkor is, ha nem tökéletes a végeredmény.
Akkor is, ha esetleg látom a hibáit, amit én magam is elkövetek olykor.

Furcsa volt - s, értem miért hitte családtagom, hogy én csináltam -, hogy valahogy (bár a turiban nincs magyar termék soha) mégis magyaros jellege van.
Fehér hurkák váltakozva kék hurkával, amin apró, szolid fehér minta.
Ez utóbbinak kicsit kékfestő jellege van (bár, nem az).

Szép az összhatás.
Sötétkék selyemszalag és masni.
Ízléses.

Méltatlanul alulértékelt 200 forintért :(




4 megjegyzés:

  1. Fotó nincs róla? Én nagyon szeretem a turis kincseket. Hogy ki mit nem becsül és miért, az megérne egy hosszabb beszélgetést! :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó,hogy megmentetted!!!!! megmutatod?

    VálaszTörlés
  3. Annyira Nektek való Lányok (Szera és Mamka tudjuk miért :) Persze, majd készítek fotót, így is lett volna jó a bejegyzés. De; a.) nem tudom, hogy hol van fényképezőgép (mostanában már nem működik jól), b.) nem tudom hol vannak az elemek... Na, azért egy-két hét és csak előkerülnek, akkor rakok majd fel fotót is :)

    VálaszTörlés
  4. Jelezném, hogy családtag tud fotózni :p
    (Igen, tudom, hogy ki kell várni a pillanatot, amikor szólhatsz hozzám :p :) )

    VálaszTörlés