2013. december 22., vasárnap

... fő a vitamin... ;)

Persze.... a fényképező gép ki tudja merre van... elvitte a Mikulás, ilyenek ezek, hol jönnek, hol nem...kéményen, vagy akárhogy...
Manapság visznek is :(

Szóval, Nagyi rendszeresen hoz gyümölcsöt a piacról "egyél egy kis vitamint" felkiáltás kiséretében.
Pár db ez, pár db az.

Ma is jött - vasárnap van - :)
Menjünk a szobába - mondtam, ott melegebb van... kipakol az ágyra, ezt meg azt.
Többek közt a gyümölcsös zacsit is.

Telik-múlik az idő beszélgetünk - én forralt borozok - ő hideg borozik - kinek mi dukál.

Cserélünk elemózsiát, ő hozott nyulat vadasan, én csomagolok pulykalevest.

Hozta a karácsonyi ajándékokat a cicának és a kutyiknak, mert ugye "nekik is legyen karácsonyuk" :)

Elment az idő, búcsúzik, kikísérem.

Én vissza a szobába ; egyből a gyümölcsnek esnék, ez a baj velem, olyan nincs, hogy beosztás, amíg látom addig eszem. Ezért is vagyok gyenge a vásárlásában :)

Kis csomagban összegubancolva a neylon, megfordítom, hogy kibontsam.

Két körte (hagynod kell megpuhulni - szólt a Nagyis instrukció...) mellette 7 db (mint a népmesében) mandarin.

Öröm minden, kivéve a ráragasztott kis fehér papírt ...

BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁN A DIANA GYÓGYSZERTÁR !

Így - felkiáltójellel - alatta egy vörös fenyő.
Khm... lehet, hogy a fenyő színe a lázra céloz?
Na, nekem se jó semmi... értem én...
Az ilyen ember nem is érdemel mást, mint hogy várnia kell a körtére...

;) ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése