2009. szeptember 13., vasárnap

Kavicsok

Kaoka blogjában
( http://kaoka-kaoka.blogspot.com/ )

kavicsos játék van, a 100 bejegyzése alkalmából.
A határidő holnap telik le, este fog sorsolni.




Bár nem szoktam jelentkezni ilyen játékokra, most mégis kivételt tettem.




S, bár az én kavicsaim - tán furcsának tűnő párosításként organzával költöztek össze, nekem mégis tetszenek, főleg, mikor rájuk süt a nap, de akár egy szobai világításban is megdobogtatja a látvány a szívemet.

(Naaa, most aztán igazán nem lehet azzal vádolni, hogy szerény vagyok :-)











20 megjegyzés:

  1. Juhizs! Megőrülök, bele varrtad?
    Te hihetetlen vagy. :)Ez óriási jó ötlet. :) Eszembe nem jutott volna varrással kombinálni. :)
    Köszönöm, hogy velem játszol. :)

    VálaszTörlés
  2. Nahát,ez zseniális !!!Én is akarok ilyent csinálni ! Szabad? majd odaírom ,
    hogy copyright by Juhizs,jó :-)?

    VálaszTörlés
  3. De örülök, hogy tetszik - rajtam kívűl is - valakinek!
    Bevallom, hogy izgalmas és élmény volt vele dolgozni!
    Kicsit féltem, hogy "megköveznek majd" - na még lehet azért - a fura párosítás miatt, de tényleg jól mutatnak, tudjátok, hogy a fotó sokszor nem is tükrözi a valóságot.
    Este, lámpafénynél, olyan melegséget sugároz...

    Katafa nyugodtan használjad, nem is kell engem odaírni, nem hiszem, hogy nem lett volna ilyen már, nincs új a nap alatt!

    Boldoggá tettetek köszönöm!

    Nem vészes egyébként a súlya, ha ráállok a mérlegre nélküle és vele, ugyannnyit mutat - tehát nem számottevő.
    Még lehet, hogy csinálok neki egy fekete keretet, hogy bármely falon jobban érvényesüljön.

    VálaszTörlés
  4. Bocsánat, nem Katafa, hanem Katafolt, de nem tagadom, örülnék, ha Katafa is erre járna ;-), bár, ő nagyon kritikus és ritkán szól hozzá, lehet, hogy azzal járok a legjobban, ha nem ? ;-)

    VálaszTörlés
  5. Ez szuper ötlet, szuperul megvalósítva!
    Mit magyaráztál szombaton holmi varrni nemtudásról?

    És ha előtte bekapcsolnád a mérleget? ;-)

    VálaszTörlés
  6. Én már szóhoz se jutok... ez valami csodaszééép!

    VálaszTörlés
  7. Juhizs légyszi elolvasni a céhes honlapon a svájci pályázatot, natúr pur a címe, a lényeg, hogy természetes anyagot kell a quiltre rávarrni. Még rengeteg időd van rá, de ez a lényeg, erről szól a pályázat. Persze lehet, hogy lelőtted, és elcapcarásszák az ötletedet.

    VálaszTörlés
  8. Juhizs drága, csak tátom a szám, megállás nélkül elbódítasz. És lassan már elszégyellem magam a tempód miatt. Végleg kiléptél a Régi Juhizsságból, és íme, az Új, az Alkotó, a Merész, a Bátor JUHIZS! :)))
    Nagyon bírlak...

    VálaszTörlés
  9. Ki tettszett furkálni? vagy mi a csoda?

    VálaszTörlés
  10. Zsu!!!!Micsoda káprázatos ötlet!!!!!!VÉGRE nem értékelted alul magad!!!!!!És egyébként is tündér vagy,ugye tudod??????

    VálaszTörlés
  11. Nincs kifúrva ;-)
    Majd magánban megírom hogyan, de látszik, ha figyelmesen közelről nézegeti valaki.

    VálaszTörlés
  12. Kinagyítottam a képeket és nem értem: hogy a szöszben varrtad meg???Elfért a varrógéptalp a kavicsok mellett?????
    Csinálj egy átvilágítós fotót is,lécciiiii! annyira kiváncsi vagyok!!!Látod hogyan csillog a szemem???:)))))

    VálaszTörlés
  13. Nem bonyolult.
    Beterítjük a szokásos 3 réteg anyagot (vastag fílz legyen a súly miatt, v. vékony duplán) organzával, férceljük.
    Végig varrjuk hosszanti csíkokban (kacérkodtam volna csigavonallal is, de az tényleg komplikáltnak tűnt és szorított az idő).
    Az organzát a négyzet 2 oldalán nyitva hagyjuk, hogy be tudjuk majd rakni a kavicsokat. A másik két oldalt levarrjuk, (esetleg megerősítve) hogy ne potyogjanak majd ki a kavicsok.
    Oszloponként berakunk egy-egy kavicsot, végigvarrjuk a sort, hogy ne csússzanak össze majd a következő kaviccsal.
    simán bírta a varrógép, nem kell túl közel menni a kavicshoz, nem baj, hogy van egy kis "játéka", helye a kavicsnak.
    Rakjuk a következő kavicsokat minden oszlopba, újra végigvarrjuk és így tovább míg el nem fogynak.
    Egyszerű az egész.
    Bevallom, hogy nem állt távol tőlem a gondolat, hogy kis szolid gyöngyökkel még megspékeljem a dolgot, de azt hittem, hogy "sok" SOKK lenne másoknak a látvány.
    Lehet, hogy azért egyszer pici mintadarabon kipróbálom.
    Nem állna távol tőlem a gondolat, hogy kavicsos crazy-ben gyönyörködjek esetleg valamikor - valaki másnál :-)

    VálaszTörlés
  14. nagyon jó!!Ámulok és bámulok!
    A színek elvarázsoltak!Emelem kalapom!!!
    :)

    VálaszTörlés
  15. Én is jöttem gratulálni a szárnyaló Juhizsnak. Esküvői dobozok, kavics-organza házasság. Csak úgy születnek. Ezt olyan jó látni.

    VálaszTörlés
  16. Ez gyönyörű lett! Micsoda ötlet!

    VálaszTörlés
  17. Az biztos, hogy nem kell a szomszédba menned fantáziáért.:-D
    Szupereket müvelsz:)

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés