2011. szeptember 16., péntek

... BADOO.... (Bátran Azonnal Drámaian Okosan Osonjatok)

nos, ha valamivel vigyázni kell, hát a Badoo az kimondottan az.

Kapsz a levelezésedbe egy értesítést, aminek az a tárgya, hogy például:

Varró Muci (aki egyébként tényleg az ismerősöd.... és pont ez a megtévesztő) üzent Neked valamit.

Megnyitod ezt az értesítést és lejjebb az alábbiakat olvashatod:


Üzenetedhez csak neked van hozzáférésed. Badoo-postafiókodból rögtön válaszolhatsz rá, vagy akár törölheted is. Kíváncsi vagy, mit írtak neked? Kattints ide:


ha bekattintottál, akkor bizony bizony meg kell magadról adni bizonyos információkat, úgy mint a neved (vagy amit annak titulálsz) születési idődet, nemedet

(ma hallottam a hírekben, hogy valahol tán Ausztráliában? be akarják vezetni a hivatalos iratoknál - útlevél - az un. harmadik nem választási lehetőségét, jelölése : X  ;-)


valamint lakhelyed meghatározását is közölnöd kell.


Olvasd el az üzenetet...



Van még egy beetetés, bizonyos adatokhoz csak akkor férhetsz hozzá, ha felraksz magadról kapásból 3 db fotót.


Mikor már félig-meddig gyanútlanul bent barangolsz, mert szeretnéd elolvasni ismerősöd Varró Muci üzenetét, akkor egyszer csak rájössz, hogy tulajdonképpen nem is egy hagyományosnak nevezhető közösségi oldalon jársz, úgy, mint Facebook, vagy Iwiw és társai, hanem, hogy valójában a Badoo egy kimondottan társkereső oldal.
Már többek kerültek tök ártatlanul ebbe a szituációba és igen nehéz kimagyarázni egy házastársnak, vagy tartós kapcsolatod másik "felének".
Azt, hogy, Te valójában ártatlan vagy, nem is akartál kapcsolatot keresni, véletlenül kerültél egy olyan helyre, ahol több százezer ember elvileg ismerkedni akar, vagy komoly, vagy kevésbé komoly céllal.


Hogy még vonzóbbá tegyék a dolgot, jelzik, hogy elvileg kik "várnak" Rád, azaz jelen esetben rám a Badoo-n.
A három felsorolt személy remélhetőleg férfi, de, persze... ki tudja...a Badoo biztosan...


A lenti egyedek közül a "H" betűvel kezdődőnek egészen biztosan lehetnek némi fogalmaim velem kapcsolatban.

Egy biztos, kitörő örömmel fogadtam, hogy bukik (bukna ?) esetleg rám.... :-) :-) :-) 
Pláne, hogy egy városban szívjuk a levegőt.
Okosan, ostobán, reménykedve, vagy reménytelenül.








Ők mind rád várnak a Badoo-n:


Fadi
Budapest, Magyarország
Hülye
Budapest, Magyarország
Lrisztin
Budapest, Magyarország


Ez egy automatikus e-mail értesítés Varró Muci üzenetéről. Ha nem neked szól az értesítés, kérjük hagyd figyelmen kívül, és nemsokára törlődik rendszerünkből az üzenet.

Üdvözlettel,
A Badoo csapata


Na, most az van, hogy ez az üzenet bizony Neked és nekem szól.
De, sürgősen hagyjátok figyelmen kívül, mert, ha bekerültök, akkor igen nehéz leiratkozni róla, bár  nem reménytelen. Ráadásul megkérdezik, hogy biztos-e a döntésed, és még 30 napig a rendszerben maradsz, ha netán meggondolnád Magad.

Istenem.... harminc nap alatt tán több hülyét is be tudnék gyűjteni.... ;-)
Meg kollégákat :-( , netán partnercégek munkatársait... de, szép is lenne :-)

8 megjegyzés:

  1. Nem örülnél egy csinos férfi érdeklődésének? Én már alapból kitörlöm ezeket az értesitéseket.

    VálaszTörlés
  2. Nem örülnék, mert van nekem szívemnek Kedves, csak nem szoktam beszélni róla :-)
    Mert Rossz "Fiú" nem egy egyszerű eset. Badoo nélkül is lehet ilyet "beszerezni" :-)
    Persze, hogy kitörli az ember. De, ahhoz ismerni kell, hogy egy csapda.
    Pl. most tényleg egy foltvarró hölgy nevében jött az üzenet.
    De én már a "csapdát" ismertem egy-két hónapja... gondoltam valaki tanul belőle.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is jött néhány ilyen "értesítés" a Badoo-ról, miszerint egy ismerősöm üzent. Regisztráljak, ha el akarom olvasni. Nem tettem meg. Már csak azért sem, mert annyi közösségi oldalon be vagyok jelentkezve. Miért kell nekem a 55.-re is regisztrálni, hogy elolvassak egy üzenetet?? Ha nagyon fontos egyéb oldalakon úgyis megtalál. De csak ez a Badoo talál meg minden hónapban legalább egyszer. Most már legalább lelkiismeret furdalás nélkül törlöm ki. :)Köszi az infót!

    VálaszTörlés
  4. Hát ezzel bizony én is így jártam, szinte pontosan ugyanígy. És ami még bosszantott, hogy még meg is kellett indokolnom, hogy miért szeretném töröltetni magam. Még szerencse, hogy én fotót nem tettem fel. Igaz vagy háromszor üzentek, hogy töltsek fel már egy képet......amikor megláttam a másik üzenetet, hogy hárman szeretnének velem megismerkedni! Na nem semmi! És akkor még a cirkusz a törléssel! Jobbnak láttam "bevallani" a páromnak, hogy mire vetemedtem! Bosszantó nem?

    VálaszTörlés
  5. Köszi ezt az infót!
    Én is kaptam már ilyet, de egyből töröltem. Én is úgy gondolom, hogy aki ismer, majd megtalál máshogy, ha fontos. Semmi új és ismeretlen helyről érkező invitálásra nem reagálok. Még a fészbúkos hívásokat is törlöm, mer ilyen gonosz vagyok...

    VálaszTörlés
  6. És azt hiszem, ebben kell minden hülyeségre válaszolni az ismerőseiddel kapcsolatban, ami automatikusan megjelenik a face-n. Én is törlök minden ilyet, szerintem a face-ről talál ki neveket :((

    VálaszTörlés
  7. haj,haj, én is bedőltem nekik.Aztán nagy nehezen leiratkoztam, és csak reménykedni tudok, hogy az uram nem olvasta el.....

    VálaszTörlés
  8. No most gondoljátok el, én "anyámtól" kaptam meghívót. Gondoltam miért ne, legyen egy jó napja. Utána csodálkoztam, hogy csak nőket látok, s gondoltam bejelölöm a férfi opciót is (mint érdeklődési kört) Persze kiderült, hogy csak egy választható. Rögtön kaptam egy halom klikket, s egy levelet is. Az írójával elég jól elbeszélgettünk, végül sok sikert kívántam neki. (miután kitárgyaltuk, hogyan is kerültem a melegek célkeresztjébe.) Az ő szempontjából egyébként nem lehet rossz a badoo, hiszen elég egyértelmű a nemi identitásuk, így nem kell buzi oldalra regisztrálniuk

    VálaszTörlés