2009. december 14., hétfő

Londoni disznó... ;-)

... most, persze, valami olyanra gondoltatok,

pedig, kivételesen neeeem..., hanem ezt a malackát kaptam ajándékba Londonból.

(Koppintani szabad :-)





Aztán, lehet, hogy csak nekem újdonság, másnak nem, de mint tudjuk disznók mindenütt előfordulnak... végső soron az egész világ tele van velük.

Én örülök az enyimének :-)
Kicsit bumfordi, kicsit pocakos, kicsit popsis (ez utóbbi kettő nem látszik itt jól) de malacom van, s mi egyéb kell még?


7 megjegyzés:

  1. Ugye nem azért van a kendő a nyakában, mert fáj a torka?? No, jó... ez csak egy idétlen vicc volt részemről! Nagyon helyes malacod van! :o))

    VálaszTörlés
  2. Most... időszerű lenne, hogy egy malacnak (is) fájjon a torka ;-)

    Megnéztem alatta nem a varrást takarja, egyben van kiszabva a teste (vagy csak nekem nem volt ez nyilvánvaló...)
    szerintem azért van kendője, ha esetleg leeszi magát...

    egyébként szegény nagymamám ahogy öregedett egyre pecsétesebb lett étkezések után a mellén lévő ruhadarab... manapság már velem is előfordul időnként ... ;-)

    VálaszTörlés
  3. Milyen édes kis bumfordi londoni malacocska!:))))Azért nincsen ám akárkinek londoni malaca!:)
    Pussz!Mammka

    VálaszTörlés
  4. Édes pofa hátulról is..)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki kis malackát kaptál! :)

    VálaszTörlés