2010. november 12., péntek

Teszek-veszek

.... ha egyszer írni szeretnék egy dokumentum jellegű kötetet, akkor a téma (mely jelen esetben nem is annyira az "utcán hever", mint inkább a neten) a tesz-vesz lenne.

A téma kimeríthetetlen.
Néhol hülyeséggel, emberi butasággal - némi csekély rosszindulattal - találkoztam a vásárlások során.

De, ami inkább jellemző, és valóban lényeges és fontos:
hogy nagyon sok kedves, jó embert is lehet megismerni.

Valamint emberi tragédiákat.
Egy héten belül már másodszor találkozom ilyennel.

Nehéz a lelkem.
Ha meglátod mások gondjait, akkor a sajátodat már kisebbnek látod.
Talán elviselhetőbbnek.

Nem volt nekem jó fiatalnak lenni.
Most, a héten úgy érzem, hogy nem is szeretnék (újra) fiatal lenni...

Bár, az emberi tragédiák valahogy kortalanok :-(

1 megjegyzés:

  1. Én sem szeretnék újra fiatal lenni.Tudom a múltamat s azt újra átélni .....na azt neeeem!!!!
    Elmúltam már 18 éves többször is ,és szerintem van még jövő számomra.Szeretném, ha sokáig lenne!
    A problémákat igyekszem megoldani, amit nem lehet azt meg elfogadni.
    Szerintem kell az ember életében a rossz is hiszen így tudjuk igazán értékelni a jót,mert az is létezik csak nem mindig vesszük észre!
    Pirimami a virágoskertjéből

    VálaszTörlés