2009. július 30., csütörtök

Karcagoló lángosfalók

(egyéb, kapcsolódó tudnivalók lásd az előző bejegyzést)

Borcsamama udvarias, ezért nem esik a lángosának neki (jó magyar szokás szerint), hanem megvárja, míg Juhizs meleg lángosa is megérkezik :-)

Addig figyeljétek csak meg, hogy milyen szuper nyaklánca van.



és együtt lenni evésnél mindig jobb, mint egyedül:

A farkas is ezért akart Piroskával... szakállas vicc már, de lehet, hogy valaki nem ismeri:
... mindenkiben van valami jó! Mondta a farkas. Bennem például Piroska... :-)

7 megjegyzés:

  1. Borcsamamát nekem is van szerencsém személyesen is "ismerni" ! Nagyon kedves és vidám !! Háát, persze, hogy megvárt! :o)

    VálaszTörlés
  2. Én nem ismertem ezt a viccet... :)

    VálaszTörlés
  3. Hmmm! De jól néz ka, az a lángos, Nyammm!!
    Egészségetekre!!!

    VálaszTörlés
  4. Megetted Borcsamamát????????? :-p

    VálaszTörlés
  5. És én addig mit csináltam???!!!!!! :-)))))

    VálaszTörlés
  6. Szívesen megennék most én is egy lángost... :)
    Kaptál tőlem egy ajándékot, megtalálod a blogomban. :)

    VálaszTörlés