2009. július 28., kedd

Karcagi beszámoló

helyett:

(mivel már többen megtették a blogolók közül :-)


a karcagi VITAMINOS LÁNGOS receptje:

- végy egy lángost

(süssed meg magad, ha nem vagy rá alkalmas - lásd Juhizst, akinek a világ legjobb lángos receptjéből se sikerült még soha "kihozni" lángosra még csak köszönő viszonyban sem emlékeztető végterméket...) avagy vegyed meg készen - bár melegítve nem tökéletes, bár úgy is fincsi azért,

- kenjed meg tejföllel, vagy valami hasonló trutymalékkal, amit szeretsz,
- dobáljál rá mindenféle idényzöldséget, karikára vágott, vagy szeletelt paprikát, paradicsomot (ezt feltétlenül!), nyers uborka karikákat, lila hagymát (szerintem más hagymával is jó lesz az)
- ha bírja a gyomrod, akkor fokhagymával szórjad meg,
- sok-sok reszelt sajt a tetejére.
- faljad.

Mit is mondjak, valami isteni... le is fotóztak minket Borcsamamával miközben tömtük magunkba...

Persze, lehet, hogy a fenti lángosnak az égvilágon semmi köze nincs Karcaghoz, de én máshol még nem találkoztam vele.
Gondolom, hogy egy főzös blogon, fórumon nem lenne ebben semmi különleges.
Számomra azért az, mert nem jutott volna eszembe, hogy lángosra zöldségeket rakjad.

Hozzászólásban lehet bővíteni ötletekkel a repertoárt... nem vagyok én semmi jónak az elrontója :-)

8 megjegyzés:

  1. Ez így nagyon jól hangzik első fogás gyanánt. Második lenne a desszert a szódabikarbonát, bilagit, mira víz..
    mindenkinek gusztusa szerint.

    VálaszTörlés
  2. hát én ezt a következő lángos sütéskor kipróbálom!

    VálaszTörlés
  3. És hol marad a falós fotó?

    VálaszTörlés
  4. Nem kaptunk még a "falós" fotóból... :-( persze, úgy lett volna az igazi, hogy csatoljam.

    VálaszTörlés
  5. A "falós" fotó már a PC-re letöltve, de még nem jutottam odáig, hogy az érintetteknek el is küldjem. Ma biztos nem érek rá, de holnap már tuti küldöm (ha elfelejteném, kiabáljatok rám!) :-)))

    VálaszTörlés
  6. Nem sürgetés volt áh... dehogy... ;-) majd megkérdezzük Borcsamamát, hogy engedi-e felrakni :-)

    VálaszTörlés
  7. Azt a "falós fotót" én is szívesen megtekinteném!!! ;D :D
    Ha legközelebb szerzek (mert sütni valahogy nem igen akaródzik, sikeredik) akkor ki fogom próbálni így zöldségesen.

    VálaszTörlés
  8. Juhizs! Elküldtem a gmailedre. :-)

    VálaszTörlés