2008. július 31., csütörtök

Bekukkantottam

az aktuális a..n katalógusba,

melyből rögtön megtudtam, hogy létezik un.
ráncelsimító ajakrúzs... ami nem teljesen világos, mert szerintem az ember szája nem ráncos (már, a "gyárilag" velünk kapott szájon lévő redőkről, ha nem beszélünk), ellenben a hölgyek az idő múlásával a SZÁJUK KÖRÜL szoktak ráncosodni, oda, meg ha kennénk rúzst - az ajkon kívülre, hát igencsak úgy néznénk ki, mint egy ősi szakma jeles képviselői...

Kicsit arrébb közlik velem felszólító módban, hogy "MÁR A NAP KEZDETEKOR HARCOLJON AZ ÖREGEDÉSSEL!" - hát tényleg, nem is értem, hogy miért más nálam a sorrend : mosdó, élesztő kávécska, családi lények etetése... na, még a végén ráfaragok... ;-)

(Ja, fenti tevékenységeket ingyen végzem, avagy kis költségráfordítással, az általuk javasolt reggeli tevékenység 1600.-Ft-ba kerül 125 ml - s, gondolom, hogy egész hátralévő életemben folyamatosan kellene alkalmaznom ;-) - még tipródok, hogy melyik reggeli program legyen az életemben a továbbiakban :-)

Kedvesemnek "intenzív illatörvény"-t csekély 3900.-Ft-ért, akciósan 2900.-Ft-ért biztosíthatok. (Azért remélem, hogy ezt most nem olvassa... ;-)

X.Y. termékcsalád 3 nap alatt csodás dolgokra lenne képes, igaz, itt van két *-os megjegyzés is:
* = 126 nő bevonásával az USA-ban végzett 4 hetes
** = 119 nő bevonásával .... stb. stb. ... fogyasztói véleményfelmérés alapján...

Hmmm... mennyi is az USA lakossága?

Ami furcsa, hogy a fenti "magas" számoktól függetlenül az lett volna talán meggyőző, ha mondjuk közlik velem, hogy mennyi a százalékos arány.
200 nőből 186-nál hatásos volt, avagy 24 ezer nőt alapul véve 19 ezer jó véleményt alkotott....

Jaj, jaj, a mai napot is a szokásos módon kezdtem... smink nélkül, a magam kendőzetlen valóságában merülök el a munkában, csak úgy natur :-)

Remélem, hogy a buszra felengednek.
Ha jönni fog.
Meg, ha túlélem.
Családtagom a minap közölte, hogy eltűnt a buszmegállónk... mert két kocsi egymásnak (ezek szerint a járdára is) rohant. Azt hittem a táblát mondja, de, tegnap láttam, hogy a komplett buszmegálló várakozó pavilonja tűnt el.
Smink ide, smink oda, kence ide, kence oda - bármikor meghalhatunk :-(

3 megjegyzés:

  1. Jaj,Juhizs!!:))) Mi lenne velem az írásaid nélkül?:))) KÖSZÖNÖM!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsi! Nagyon hiányzol, nekem legalább is a fórumról. Mi történt a gépeddel? Nézz be a blogomra fel tettem a majd nem kész táskámat.
    Puszi M

    VálaszTörlés
  3. Írok ide Neked egy ingyenes nagyon jót. Biztos szoktál kukoricát főzni. Itt a szezon. A zöld bajuszt vágd apróra, és nyomd át a fokhagymaprésen. Ami köjön lé fogd fel egy vattapamacson, és dörzsölgesd be vele a képed. Ha a tejes kukoricával csinálod, az is nagyon jó.

    VálaszTörlés