2011. szeptember 13., kedd

II. Kreatív Blogtali ....

elemzése már megtörtént sokak részéről, tehát nem tépném a számat :-)
Szuper volt, remek volt, aki nem tudott eljönni sajnálhatja, szerintem minden évben még jobb lesz.

Részemről a kitűzőmön kívül mással nem jeleskedtem, de szent elhatározásom, hogy jövőre, ha lesz elég hely, akkor kiállítok valamit Tőlem.
Na, nem feltétlenül elrettentésül, de ez szabadon választott döntés lesz mások részéről - az értékelés :-)

Egyetlen gondom volt, hogy megállapítottam, hogy mindenki túl szerény, túl csöndes, ergo a bemutatkozásnál, ajándék-cserebere-húzásnál sokszor egy árva szót se értettem az egészből.
De, mint tudjuk kibicnek semmi se drága...

Azon kívül, amit már mások is leírtak, még kiegészíteném azzal, hogy igen kérem, IGEN én voltam AZ, akinek a mosdóban a kezében maradt (tenyerébe szakadt) a fali szappanadagoló, jelesül tiplistül mindenestül.


Esküszöm, hogy nem csináltam semmi funkciójával ellentétes dolgot vele... bár, nem volt kamera ;-)

Aki ismer, az tudja, hogy "velem mindig történik valami" - és láss csodát, hát tényleg...

Jövőre Veletek ugyanitt ! ( kérem a mosdó-kagylót rendesen rögzíteni majd :-)


5 megjegyzés:

  1. Sajnos nem voltunk adott időpontban itthon , de ha lesz jövőre is majd akkor.......
    Mindenesetre legközelebb vigyél nedves törlőkendőt és ne nyúlj semmihez :-))

    VálaszTörlés
  2. :-) ha nem nyúlok semmihez, (ahhoz sem...) akkor minek vigyek nedves törlőkendőt ;-) ;-)

    VálaszTörlés
  3. Mi meg ezt a sztorit cinkosan elhallgattuk... :o)
    Khmm, a csomagolnisegítési hátsó szándékot is...

    VálaszTörlés
  4. Gondoltam már megjavították, már bevallhatom...
    "Csomagolnisegítési szándék" - Csomagolok és Védek - mindent mindenkiért :-)

    VálaszTörlés
  5. :))) A kislányom megkérdezte, hogy "anya, kit mosolyogsz, mit csinálsz?"

    VálaszTörlés