2008. szeptember 15., hétfő

A 22-es csapdája,

amikor nagy lelkesen fotózok Nektek, de nem tudom felrakni a képeket a számítógépre, mivel nincs meg a zsinór, ami ehhez szükséges lenne,
családtag nem volt itthon, elmerengtem rajta, hogy az nem létezik, (?) hogy elvitte volna "házon kívülre"...

tegnap megjött, rákérdeztem, közölte velem szűkszavúan, hogy már itt van a zsinór (és tényleg - látom csatlakoztatta a géphez).

Ma reggel nagy lelkesen rohanok, hogy felrakom a képeket...
van zsinór,
ám, de nincs fényképezőgép
;-( ;-( ;-(

ráadásul még az eső is esik,
arról pedig már ne is beszéljünk, hogy hétfő is van.
Érzem, halmozottan hátrányos helyzetű vagyok.

6 megjegyzés:

  1. Üzenem Rékának,hogy nagyon szeretném látni az anyukája fotóit!!!:)))Ez tart életben...:)

    Tudom,nem vígasz,de az aksi töltőnk,amin a család osztozik,de főleg nekem kellene,már 2 hete a lányom barátjánál van és több napos kutatómunka eredményeképpen TALÁN ma visszakapom. Az jó is lesz,mert lemerült a fényképezőm....

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Juhizs ! Lesz ez még így se:-)

    VálaszTörlés
  3. Néma anyukának lánya sem érti a szavát...

    VálaszTörlés
  4. Réka: akkor bocs! Tényleg néma az anyukád,aki a Juhizs? Nahát,mi nem ilyennek ismerjük,dehát családon belül mindig másképpen viselkedünk.:)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nem is ugyan arról az anyukáról beszélünk, mi az, hogy a mi Juzsink néma, ne ez tuti nem Ő :)
    Neki nem igen vannak kommunikációs problémái.

    VálaszTörlés