2011. február 9., szerda

MrSale és amiben igaza van .... avagy lehet élhetőbb hely Magyarország?

egy korántsem szokványos hírlevelet kaptam a MrSale öltönyháztól, minden sorával egyetértek, sőt magam is nap mint nap tapasztalom - sajnos :-(


"Ma reggel, ahogy jöttem dolgozni, felszálltam a vonatra.
Ami ezután történt, attól kicsit rossz kedvem lett.
Jó sok utas volt, a peronon is álltak és az ülőhelyek 80 százaléka is foglalt volt.
A maradék 20 százaléknyi ülőhelyet pedig elfoglalták a már ülő emberek táskái, kabátjai.

Egy fiatal hölgytől megkérdeztem leülhetek-e, rámutatva arra az ülésre, ahol a táskája volt.
Kicsit kelletlenül bólintott, ölébe vette táskáját, én leültem.

A következő megállónál további utasok szálltak fel.
Néhányan bejöttek a peronról és a széksorok között ácsorogtak.
Egyetlen utas sem kínálta fel cuccai által elfoglalt helyet az álldogálóknak. Igaz ők sem kérték a helyeket.

Azon lamentáltam magamban, miért nincs sokszor szolidaritás az emberek között
még ilyen kis apróságokban sem?

Igazából nem tudom a választ, de arra gondoltam, a magam részéről annyit tehetek,
hogy a hozzánk betérő embereknek -függetlenül attól, hogy vásárol vagy sem -
megadjuk azt az apró kis plusz figyelmet, amitől érezhetik, hogy a találkozásunkat többnek tekintjük, mint gépiesen elvégzendő munkának. Társunkat, embertársunkat látjuk bennük.
Talán ez az egyik fő értékünk, ami megadja a csapatszellemet.

Lehet Magyarország élhetőbb hely?
Hogyan?"




.....
"Bence kollégám egy vidám kis videóklippet készített a MrSale csapatáról:"



"Ha elégedett velünk, kérjük ajánljon minket barátainak,
és ha nem, akkor ajánljon ellenségeinek.


http://www.mrsale.net/

Minden új hírlevél feliratkozó pólót kap ajándékba."





2 megjegyzés:

  1. Sajnálom , hogy nem tud írni , de amikor feltölteni fotókat Proville írja hiba java , akik segítenek ezt meg?

    VálaszTörlés