2011. szeptember 13., kedd

Légy fitt... ;-)

Kedves hölgy.
Bírom nagyon.
Jókat szoktunk beszélgetni, nevetni.
Közös nevezőn vagyunk.
Vettem tőle ezt-azt.
Meg azt-ezt is :-)
Ő örült, hogy megszabadult tőlük.
Én örültem, hogy megszereztem.
Így indult anno a kereskedelem ;-)

Árulja a két lakást.
Jó helyen, klasszak.
Én nem adnám el.
Sajnálom, hogy el fog menni.
Siófok.
A fia most is írt; éppen vitorlázik.
Megcsócsáljuk, hogy hát igen, jobb, mint itt a városban.
Víz sincs.
Csak klóros.

Még szóba kerül néhány dolog.
Kórház, a világ sora.
No, meg a férfiak.
A kert.
A rókabunda hogyan változott át PC-vé ;-)
A gyöngyök, mint csillogó kincsek, amit megszereztem.
Majd felrakja a himzőfonalakat is. (Nyálam csurog...)
Még nézegeti egy kicsit.
Mert olyan szépek.

Valahogy eljutunk oda is, hogy stresszelek.
Minden vacak idén. (Na, jó, tavaly is már)
De; most rosszabb.
Hízok. Az idegeskedéstől.
Pedig nem eszem többet, mint régen.

Sportolok-e.
Röhögök.
Mozgás-szegény életmódot folytatok.
Naná, hogy tudom, hogy nem jó.

Ő lefogyott.
 6 kg-mot is.
Arnolddal.
Arnold? Kérdezem...
- Igen, Arnold Schwarzeneggerrel.

- Arnold? -Valami fitnessterem a környéken? - kérdezem.
Nem, válaszolja, Arnold Schwarzenegger - és feje fölé bök.
Az első emeletről könyékig kilóg Schwarzenegger.
Lelkesen szemmel tart és figyel.
Olykor ugat.

Kár, hogy elköltöznek.
Arnold majd vitorlázik.
Én meg majd hízok...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése