2013. május 9., csütörtök

Jack...

Amikor bedobják az éppen aktuális Fressnapf újságot, akkor olykor izgalmi állapotba kerülök.
Nem feltétlenül potenciális vásárlóként, hanem állatszeretőként vicces tanulmányozni, hogy mi minden van, amit nem fogok megvenni, s, ha lenne pénzem, tán akkor sem.

Érdekes eltűnődni olykor, hogy milyen speckó cuccok vannak, amiből arra a következtetésre jutok, hogy némely házi kedvencnek jobb sora van nálam ;)

Garantáltan évente egyszer eszembe jut egy régi kolléganőm a múltból, aki teljesen természetesen mondta, hogy a blökije minden nap kap egy ferrero rocher-t...
Ej, kutya egy világ van; - s némileg se tudtam palástolni irigységemet.

Szőrösnek szőrös vagyok, nagyok a füleim is, olykor lihegek (na, jó, nem tudok csóválni, de csak azért, mert nincs mivel....

ezzel kapcsolatban eszembe jut A függetlenség napja című film egyik jelenete, mikor az egyik főszereplő apukája, hogy oldja a feszültséget - míg a fia megmenti a világot - , meg biztos, ami biztos alapon; - azt mondja a földön körben rémülten ülőknek, hogy fogják meg egymás kezét és imádkozzanak...
mire az egész film alatt seggfej szerepkörben tetszelgő férfiember idétlen képet vágva közli, hogy "de, én nem vagyok zsidó" ...
- Nem baj - jött a válasz, senki sem lehet tökéletes...)

Na, én sem vagyok tökéletes - nem is kapok csak max évente 1 x ferrero-t, s ez messze van a napi adagtól.

Szóval, én mint hátrányos helyzetű kétlábú szorgalmasan nézegetem az újságot.
Néha vihogok, olykor megdöbbenek, sokszor alulműveltként nem is igazán értem, hogy mit is írtak le... :(

A mostani újság viszont kiverte nálam a biztosítékot.

14 % kedvezmény
699.-Ft helyett 599.-Ft
J A C K
nyúlfül, jutalomfalat kutyáknak,
100 % állati alapanyagból,
természetesen füstölt,
6 db / csomag, 100.-Ft / db.

Szerencse, hogy a Nagyi nem nézi ezt az újságot.
Karácsonykor szokott ajándékot hozni a blökiknek és a cicusnak is.
(Legyen nekik is karácsonyuk! -  Lelkes magyarázat kíséretében...)

Jó, hogy JACK-et nem húsvét táján árusították...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése