2008. május 9., péntek

Varrtatok már színházban?


Belibbentem húsvét előtt néhány nappal a Bárka Színházba, és mivel ünnepi meglepetésként olyan akció volt, ha vettél két teljes értékű jegyet, akkor a harmadik már 500.-Ft-ba került (a negyedik pedig még olcsóbb lett volna ;-) elhatároztam, hogy élünk a lehetőséggel...

Gondoltam, legyen a színháznak is egy kis meglepi (legyen a nyúl velük...) fiatalos, újító jellegű színház lévén, feltételeztem, hogy nem lesz rossz a fogadtatás.
A húsvéti nyuszi kollekcióból szerettem volna ajándékozni egy darabot - naná, hogy kifutottam már megint az időből, így vittem magammal minden hozzávalót, s megkérdeztem, hogy leülhetek-e az előtérben egy kicsit szöszmötölni...
Kedves válasz jött, hogy természetesen.
Nyuszmancs szeme, orra, bajsza ott helyben készült el. Biztosan azt hitték, hogy kissé (vagy nem is kissé) flúgos vagyok, hogy ott varrok éppen, bár nem láthatták, hogy mi készül.
Hát... nyúlnak régóta nem volt ekkora sikere, mint őneki...miután átadtam.
Viszont az előadás előtt már nem láttam a nyuszit, tehát, lehet, hogy LENYÚLTA valaki - bár, ezt akár dicséretnek is vehetem ;-)

5 megjegyzés:

  1. Nem is Te lettél volna:-)

    VálaszTörlés
  2. De, a látványt azt nem tudom ide produkálni:
    l db (még) télikabát
    1 komplett varró-hímződoboz
    1 egy km egy méter hosszú selyemszalagokból álló öv, amiről levágandó a selyemszalag (mely ott lett eldöntve, hogy melyik)
    1 db gusztustalan nylon nagyméretű zacskó (aki ismer tudja, hogy milyen...)
    1 bőrkanapé - minden velem és cuccaimmal tele - MINDEZ EGY MINI NYÚL MIATT :-)

    VálaszTörlés
  3. na, elgépeltem és még nem tanultam meg, hogyan tudom javítani... szóval nem egy km, ;-) hanem 1 darab kb. 1 méter selyemszalagokból álló öv...

    VálaszTörlés
  4. A km-en se csodálkoztam....:):)O:)egyáltalán.
    Annyira jót nevettem! Hihetetlen vagy!!:):)

    VálaszTörlés
  5. vajjon blogírás közben is lehet nyulat varrni?
    ;-)

    VálaszTörlés