2008. május 28., szerda

a Borzalmas kertjeink

című könyv - egy gyöngyszem.



Amíg nem olvastam, addig nem is hallottam róla.



"A háborús irodalom figyelemre méltó darabja ez a szívbe markoló történet."

Az író 1949-ben született Franciaországban. A Borzalmas kertjeink - édesapja történetén alapul.

A kis könyvet egy óra alatt (tán a gyorsolvasóknak még hamarabb) ki lehet olvasni - feledhetetlen élményt nyújt.
Nem értem, hogy miért nem filmesítették meg.
(Már, ha nem tették meg).
Az Etoile Kiadó ajándékozott meg minket, olvasókat vele 2001-ben.

5 megjegyzés:

  1. Megnéztem a KK Szabó Ervin katalógusát,megvan náluk. Jövő héten kivesszük!

    VálaszTörlés
  2. Amúgy kapható? Te, mint szakember, biztosab tudod.

    VálaszTörlés
  3. igen, kapható a neten keresztül valahol láttam, nem is drága (én is olcsón vettem, ez tényleg egy vékony kis kötet) 300.-Ft alatt volt az ára, ha rájön a postaköltség, akkor sem drága, ahhoz képest, hogy mennyi szennyet írnak, nyomtatnak, árulnak az országban sok pénzért...
    Majd megnézem és írok Neked magánban.

    VálaszTörlés
  4. Kedves vagy. Köszönöm.

    VálaszTörlés