2008. augusztus 1., péntek

Meghívót kaptam

több kollégámmal egyetemben holnapra, szombatra 17 órára a Gellérthegy oldalában (a fürdő felé eső oldalon) tartandó szülinapi bulira.

Ha nem jön közbe semmi, akkor ott leszek.
Holnap az ajándékaimat, amit magammal vinnék - megpróbálom lefotózni.

Panka ajándéka



Ezt a jó kis kutyahami-hordozót a turiban vettem (szinte ingyen volt, mivel kilóra mérték, és alig van súlya, szerintem 10 v. 20.-Ft-nál nem lehetett több az erre eső költség - nem tudom, mert mást is vettem - vajon miért??? ;-)




Vittem még egy zacsi klassz vizsláknak való rágcsálnivalót (de azt már nem tudtam lefotózni, tudom, hogy most emiatt álmatlan éjszakáitok lesznek ;-) nagyon guszti volt, kis csokis kinézetű barna lapocskák... hmmm....

Az ünnepeltről nincs fotóm, rossz mamija nem tett fel róla az iwiwre...
De, Panka kb. így néz ki:


és hogy pletykózzak is... Panka szűz... ;-)

El tudtam azóta menni - állítólag majd kapok később fotókat - de, ki tudja, hogy mikor is lesz az.
Azt hittem, hogy ott lesz a két ünnepelt kutya és esetleg egy-két vendég blöki, ezzel szemben legalább 8 vizsla volt, s, utána csatlakozott néhány más fajtájú kutya is és képviseltette magát.

Mulatságosak a vizslák, hallottam már máskor is, hogy gyerekek mellé valók. :-)
Olyan kis jókedélyűek, kajlák, viháncolók, nem mondanám, hogy a szófogadás mintaképei - viszont itt is látszott, hogy jó vadászkutyák... az elrejtett ajándékokat, ha nem voltak élelmiszerek, hanem mondjuk egy harapni való maci... nos, akkor is megtalálták még a bezárt hátizsákban is...

Kellemes, jó délután volt, eltekintve attól, hogy nehezen találtam meg őket a Gellérthegyen, s a melegtől és a hegy(domb...)mászástól szó szerint lógott a nyelvem - meg is kérdeztem, hogy mit követtem el, hogy ilyen számomra körülményesen megközelíthető (tudjátok mekkora a Gellérthegy? - és milyen zűrös megtalálni "valakit", ha éppen nem szobor az illető és nem a Citadella körül tartózkodik???) - tehát mit követtem el, hogy ezt kaptam büntetésként...

Értem már a történelmi jelentős pillanatokat, hogy miért a Duna jegén, miért a Rákos mezején történtek bizonyos események - átlátható, belátható, megtalálható... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése