2008. augusztus 16., szombat

Turiban 7. - Na, vajon mi ez???

Segíthetnétek megfejteni a funkcióját.

Persze, fel lehet tenni a nagy kérdést, hogy miért is veszünk meg valamit, amiről nem tudjuk, hogy mire való.
(Mi szokott lenni a tipikus női válasz? - CSAK)

Egyrészt, alig van súlya, tehát fillérekbe került, másrészt tetszik az anyaga, harmadrészt legvégső esetben le lehet vágni róla az egyéb dolgokat és akkor használható ülőpárnának.

Sejtéseim szerint vállra akasztható a dolog (vagy babakocsihoz csatlakoztatható?)

A fotón azt hiszem, hogy jól látszik, hogy hol is helyezkednek el a tépőzárai, ha összecsukjuk őket (már, ha jó helyen tettem), akkor gyakorlatilag egy lapos, téglalap alakú valamit kapunk, aminek a két vége viszont nyitott... tehát csak lapos dolgot lehetne benne tartani, tárolni, olyat, ami azért nem potyog ki belőle...

Nos, szerintetek? Mi lehet ez? :-)

Összecsukva:
(Már, ha jól van összecsukva... :-(



Félig (alsó rész) kinyitva:



Teljesen (a felső rész is) kinyitva:



Hátoldal:

8 megjegyzés:

  1. Szerintem, bár nem tudom a méretét, ez egy esernyő alakúra összecsukható babakocsi hordozója, amit vállra lehet akasztani a málhás szamár anyukának, mint amilyen én is szoktam lenni, amikor játszóterezünk, hogy legyen szabad keze, amivel éppen a kószáló gyermek után tud nyúlni:-) Érthető így?

    VálaszTörlés
  2. Ha nem az előző, akkor egy összecsukható roller vagy valami kerekes gyermekjármű szállítóeszköze. Már ha a mintáját is nézzük a "dolognak", akkor mindenképpen gyermekkel kapcsolatos. Vagy én már csak ilyenekre tudok gondolni...?:-)

    VálaszTörlés
  3. Én is gyerekesre gondolok: magával vihető "pelenkázó asztalka".
    Üdv:Ida13

    VálaszTörlés
  4. ...nem tudom,mi lehet,de szép(én irgalmatlanul szétvagdosnám,a mackós
    képecskék miatt)nagy kincsvadász vagy!

    VálaszTörlés
  5. A kèprol amennyire ki lehet venni, ahogy nèvtelen is ìrta egy pelenkàzò, osszecsukva estleg belefèrnek a pelenkàk is...szerintem!?

    VálaszTörlés
  6. Szerintem egy összetekert plédet lehet benne hordani, hoghy kisebb legyen, és hordható, pl:kiránduláshoz.

    VálaszTörlés
  7. Ugye Lányok, hogy milyen izgi? Én legalábbis annak tartom.
    Szóval a mérete: kb. 38 x 38 cm.
    Pelenkázáshoz kicsi, bár az ötlet nem lenne rossz, pelenka vagy egyéb dolog, meg kipotyogna belőle, mivel nyitott a két vége (már, ha feltételezzük, hogy jól csuktam össze ;-) a pléd viszont nem csúszna ki...
    Ha látnátok, hogy ott a turiban néha vannak dolgok, amiken ilyen-olyan tépőzár van és látom, hogy a többi hölgy is forgatja, mivel fogalmunk sincs róla, hogy hogyan és mire lehet használni?
    Már ezért érdemes volt megvenni, hogy többen is törtük a fejünket rajta ;-)
    Csak az a furcsa, hogy egy sima dolog hordozásához egyszerűbben is meg lehetett volna oldani a tépőzáras kérdést - szerintem. Gyakorlatilag összesen 8 helyen varrtak fel tépőzárat, + még az a bújtató is ott van.

    VálaszTörlés
  8. Az a tippem,hogy babakocsira való...először azt hittem táska,mert azt szokták így a babak."kormányára" ráakasztani,de úgy tűnik nem táska.Tudod mi lehet???? Leveszi és azon pepelkázza a babát az anyuka!
    ???????

    VálaszTörlés