2009. augusztus 17., hétfő

Pandáéknál - csak semmit a kéznek...

mivel nagy valószínűséggel őket csak fotón és filmen láthatjuk.

Internetről jött gyöngyszem:


SEGÍTSÉÉÉÉG !



PIHI 1



PIHI 2



PANDA TAI CHI



PANDA BÜNTIBEN



PANDA AEROBIK: és egy és emel...



OKÉ ANYU, MOST JÖHETSZ LESZEDNI...



NÉZZ MÉLYEN A SZEMEMBE...



NEM ÉN VOLTAM:



MÉG EGY PERCED VAN, HOGY LEMÁSSZ RÓLAM:



KUNG FU PANDA:



KUKUCS!



HAHAHAHA!



HAGYJÁL BÉKÉN...



GYERE TESÓ - SEGÍTEK :



ÉN VAGYOK AZ ERDŐ KIRÁLYA:



ÉN LETTEM AZ "ANGYAL":



ELMÉLKEDÉS AZ ÉLET NAGY DOLGAIN:

13 megjegyzés:

  1. Na, ja Nyafi, csak kicsit érdekes (milliós nagyságrendű) lenne az etetésüknek a megoldása ;-)
    Amúgy egyszer egy filmben láttam őket szexelni, mit mondjak, muris volt :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Csodálatos állok a pandák. Üdv. Mária

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak-köszi! Annyira leolvasható róluk az "érzelem" találóak az aláírások. Nekem nagyon ember gyerekesek :o)))e

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosak! Mindig fel tudod dobni a napomat.
    Köszi ezt a gyönyörűséget.

    VálaszTörlés
  5. Mind édes, de a hagyjál békén! Hát, az zabálnivaló! :D

    VálaszTörlés
  6. Nem én írtam a szöveget hozzájuk, ezzel együtt "érkeztek" egyébként.

    VálaszTörlés
  7. Jaj, ezek a kis pandácskák, nagyon kis cukipofák :o)

    VálaszTörlés