2008. augusztus 16., szombat

Turiban 5. - mely tulajdonképpen a 3.

folytatása, csak is kimondottan azért, hogy megzavarjalak Benneteket... ;-)

Szóval a Turiban 3-nál fotóapparát hiánya miatt csak írva volt, de, nem volt fénykép melléklet.
Ezt most tudom pótolni, ide teszek részletesebb fotókat, oda csak egyet utólagosan.



Csináltam közeli fotót is, hogy látszódjon, nem túloztam, mikor azt mondtam, hogy olyan csúnyán van varrva, mintha én csináltam volna... ;-) Na, most nem kell többeknek ideírni a cáfolatot áh, dehogy...



Majd megálmodom - nem mostanában lesz - , hogy mit csináljak vele, hajlok a kibontása és újravarrása felé (bármily őrültségnek is hangzik), esetleg kacérkodok a Meseboltos nyilt napnál jelzett watercolor technika-szerű megoldás felé.
(Rávasaljuk a vetexre és utána soronként összegépeljük.
Persze, jelen esetben ezt csak nagyobb egységekre bontva lehetne létrehozni és azokat mintegy blokkszerűen a végén egymáshoz illeszteni.



Nem tudom, hogy mennyire voltam érthető... na, nem baj.
Ezzel a módszerrel persze, jóval kisebb lenne a végén a takaró mérete, mint az eredeti, de egyszínű sötét szélesebb (vagy több) kerettel ki lehetne egészíteni.

Azt hiszem sok víz lefolyik még a Dunán, mire ez megvalósul.
Addig meg simogatom, és elképzelem, hogy valaki milyen sok munkaórát töltött el vele, hogy kézzel megvarrja... :-)
Na, ezt az egészet csak egy foltos értheti meg, kívűlálló tutin nem.

A színe nem kékes, hanem olyan lilás, "poshadt" lilás, vagy mi lehet a hivatalos neve, kicsi szürkéssel kombinálva. Maga a színösszeállítás tetszik nagyon, szerintem szép.
Egyébként kemény 630,-Ft-ért vettem.
A hátlapját lebontottam, nem volt flíz és nem volt semmi tűzve.
Most a lebontott hátlapon próbálom gyakorolni a szabad gépi tűzést, mit ne mondjak, nem nagy sikerrel... :-(

9 megjegyzés:

  1. Kár hogy nem szépen varrták, mert gyönyörű. És rengeteg munka van benne.
    Szerintem soronként szedd szét és varrd újra. Az is hatalmas munka, de így legalább tudod követni az eredményét.

    VálaszTörlés
  2. És mi lenne, ha nem bontanád le, hiszen mint írtad a készítője sokat dolgozott vele, hanem kitalálnál valamit, ami eltünteti a varrást? Nem tudom, hogy mit...
    Persze lehet, hogy ezt a bontás iránti utálatom mondatja velem:-)

    VálaszTörlés
  3. Milyen turiba jàrsz, hogy ilyen dolgokra lelsz?

    VálaszTörlés
  4. A valóságban még szebbek a színei. Távolról nem látszik, hogy csúnyán varrták, de ugye a takaró az közel van hozzánk...
    Igen Julcsi, először gondoltam az általad javasolt megoldásra is, de aztán elvetettem, mert bármivel akarnám is letakarni, szerintem az se lenne kevés munka, viszont több a költsége (talán), a sarkok találkozásánál pedig túl vastag, ahol keresztezik egymást... :-(
    Endy - a Rákóczi úton, a Blaha Lujza tértől az Astoria felé ha mész a sarkon van az üzlet,(Nem az Uránia mozi felőli oldala az útnak, hanem a másik) sárga színű a bolt felirat...
    Ezeket a cuccokat a lakástextil részen veszem, vettem már egy csomó gyönyörű függönyt (100 % pamutot) azért (is), hogy szétvágjam. Péntek-szombaton a lakástextil ára így 600.-Ft / kg. Kincseket tudok venni kb. 350.-Ft-ból is... például a függönyöket ennyiért vettem.
    Szép, karácsonyi ízléses (!) terítőket vettem szintén kb. 300.-Ft-ért.
    Majd még mutizok dolgokat pár nap múlva. (Nem pw-t)

    VálaszTörlés
  5. Nehogy kibontsad!!!!!
    Nagyon szépséges!!!CSAK a varrás,igen...azt el lehet tüntetni vagy gépi,vagy kézi díszítő,hímző öltésekkel és akkor kész a csodatakaród!!!!!:))))
    Irigykedem!:)

    VálaszTörlés
  6. Mammka! Igazad van, ez a verzió még eszembe sem jutott, pedig tán ez a legegyszerűbb...
    Julcsi is valami ilyesmire gondolt, de nem jutottunk el (vagy én nem) a takaró díszitő jellegű öltéséig.

    VálaszTörlés
  7. Én is csatlakoznék a Mammka ötletéhez. Egy japán ujságban láttam (mint tudjuk a japánok kicsit szebben varrnak mint ez a takaró!) hogy nem elég, hogy összevarrták, hanem a szinén olyan boszorkány öltés szerüséggel végigvarrták (kézzel!) Ha van a gépeden egy szép diszöltés, akkor géppel, ha nincs akkor téli estéken kézimunka gyanánt ezt javasolnám, luxusnak valamilyen szinátmenetes cérnát vagy fonalat.

    VálaszTörlés
  8. Na,Mammka és Komórka beelőzött!
    Én Gerda takaróján varrtam össze így a négyzeteket gépivel,és nagyon bevált.Van közeli fotó róla a blogon.

    VálaszTörlés
  9. Meg vagyok győzve... marad akkor a rátűzés, majd később eldöntöm hogyan - nem most lesz ez... ;-)
    Az a baj, hogy ilyen világos színű cérnával varrták össze, egy szerencsésebb színválasztásnál nem lett volna ennyire feltűnő az, ami nem szép.

    VálaszTörlés