2011. április 5., kedd

"MACSKASZÁZALÉK"

Nagyon sokan - kollégáim többsége - nem szokott nyilatkozni az 1+1 % SZJA felhasználhatóságáról.
Ami igen nagy hiba.
Elvégre... legalább erről a kis összegről gondoskodhassunk mink, hogy jó helyre kerüljön.

Ha szeretitek a cicákat, akkor - csatlakozzunk Nyafkamacskához - támogassátok a lenti cicás alapítványt.
Ez hasznosabb és jobb, mintha az Állam Bácsi egy Mercédesszel többet vásárolna...



"Az Ön SZJA 1%-a aranyat ér a macskáknak!


Ajánlja fel SZJA 1%-át az Alapítvány a macskákért javára és segítsen megelőzni a nem kívánatos szaporulatokat.


Adószámunk: 18011476-1-41


Az Ön támogatása lehetővé teszi a számunkra, hogy segítsünk azoknak, akik saját erőből nem tudják finanszírozni a gazdátlan macskák ivartalanítását, de sem idejüket, sem erejüket nem kímélik, hogy ezt elvégezzék az Alapítvány segítségével, továbbá azoknak is, akik anyagi helyzete ezt nem teszi lehetővé.


Segítsen, hogy mi is segíthessünk!


Támogatásukat előre is megköszönjük!"

http://macskakert.hu/index.htm

Ami nem tetszik az idei adóbevallásnál, az az, hogy a bevallási nyomtatványon nem szerepel olyan rublika, ahol jelölhetném, hogy csatoltam egy nyilatkozatot az 1 + 1 %-ról.
Tehát.... csak egy mozdulattal el lehet tüntetni, mintha nem is nyilatkoztam volna...
Persze, BIZTOSAN nem nyúlják le és tényleg jó helyre kerül....
Igaz, hinni a templomban kell.
+ oda is egy % ;-) ;-) 

4 megjegyzés:

  1. "Sajnos" én már támogattam egy másik szervezetet...de valóban sokan nem teszik, pedig legalább jó, jobb helyekre kerülhetne az a "kevéske" pénz...

    VálaszTörlés
  2. Zsu!Jó, hogy beírtad,a májusi SZJA-kban érvényesítem!
    Sajnálom, hogy februárban nem tudtam erről,bár akkor kutyusok kapták az 1%-ot.

    VálaszTörlés
  3. én hagyományosan most már több éve a medvéknek adom az 1%-ot (medvepark, veresegyház)

    VálaszTörlés
  4. Mackor - aki ismer, az tudja, hogy a medvékért "lobbyzol" :-)

    VálaszTörlés