2012. november 8., csütörtök

...a Lila akác köz és a muszlimok közötti "összefüggés" :)

Onnan tudja az ember lánya, hogy öregszik, hogy el-elbóbiskol a tévé előtt... és nem azért, mert unalmas a műsor...
Az igazi méreg, mikor ez kedvenc műsorok, netán remek filmek alatt történik. (A remek kategória lehet akár vígjáték, akár művészfilm is adott esetben).
Na, a guta kerülget, mikor nem tudod meg a film végét, vagy, ami rám jellemzőbb, hogy látom az elejét - némi szundi-bundi után - felriadok; ki tudja milyen indíttatástól vezérelve és látom a film végét, és halvány gőzöm sincs, hogy mi történt a köztes időszakban :(

Nos, ez történt velem tegnap este, mikor is a Lila akác közben (alias Született feleségek c. sorozatban) elszunyókáltam az igen fontos résznél, ahol kiderülhetett volna számomra, hogy Marcia Cross-t ( szerepe szerint: Bree Van De Kampet) hogyan és miként sikerül felmenteni az igen súlyos gyilkosság vádja alól.

Kérem szépen ez igen fontos és sarkalatos kérdés ! Már hetek óta erre várunk !
Mély döbbenettel érzékeltem, hogy már pezsgőbontás történik és fogalmam sincs, hogyan is jutottunk el idáig...
Nem élet az élet anélkül, hogy én ezt meg ne tudjam....

Rémülten előbányásztam a tévéújságot, melynél kiderült, hogy hál'istennek ÉJSZAKA 2 óra 15 perc magasságában megismétlik az egész epizódot.
Igen ám, de addig több óra van, és nekem már most MEGINT lecsúkódik a szemem.
Mit lehet ilyenkor tenni?
Az egyik logikus lépés, hogy csörgőre beállítjuk az órát (v. mobilt), hogy időben ébresszen, aztán lesz, ami lesz.

A másik lépés, hogy esetleg végignézünk egy másik filmet, hátha ébren fog tartani .

Döntésem jelen esetben az igen ígéretesnek ígérkező "Amin a muszlimok röhögnek" című filmre esett, egyrészt, mert vígjáték (és nem végjáték), másrészt tényleg még érdekes is lehet.

... hát, (amivel nem kezdünk mondatot... ;)   ez utóbbi kritériumnak, legalábbis főleg vígjáték vonatkozásában a film nem felelt meg.
Voltak halvány próbálkozások benne, pl.:

(a főhöst - aki komédiás egyébként - Indiába küldik egy hónapra, hogy felmérje az amerikai kormány megbízásából, hogy mit tartanak viccesnek a muszlimok)

Feleség felhívja telefonon a férjét :

"Mindenki elájul, ha megtudja, hogy hol vagy ! - még Anyám is !!!"
Férj válasza:
"Jaj, drágám Anyád azt hiszi, hogy a muszlim egy anyag..."

No, meg telefonnal a fülén kolbászol a Taj Mahal környékén, a háttérben gyönyörűen látszik az óminózus épület halvány, csodás alakja - a háttérben - ködbe burkólózva... körülötte nyüzsögnek az emberek.
Főhősünk közli a mobilban, hogy - miközben elsétál a szerelem egyik legszebb szentélye előtt - "de, hol van a Taj Mahal???"

Na, ez az a film, amiből akár jó filmet is lehetett volna csinálni.

Sikeresen túlélem a dolgot - hajnali 2 óra 15 perc tájékán ÚJRA elkezdem nézni a bírósági tárgyalást.
NEM ALSZOM EL !!!
Életem újabb értelmet nyer, teljesen képben vagyok igen fontos dolgokban.
Megérdemlem - végre - az éjszakai megszakítás nélküli alvást.

Már csak egy gondom marad olyan hajnali fél négy tájban;
... vajon min nevetnek a muszlimok ??? ...




4 megjegyzés:

  1. :), ismerős helyzet, bár én tegnap pont ezen nem aludtam el, ámde utána igen egy másik filmen..és mire felriadtam már egész más volt a tv-ben...

    VálaszTörlés
  2. Én is így szoktam járni. Meg volt már ébresztő beállítós is, régebben, mikor többször találtam késő éjjel kezdődő érdekes filmet. Aztán vagy felkeltem megnézni, vagy lenyomtam a telefont, és aludtam tovább. :o)

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég, én még jobban le vagyok maradva, kit ölt meg Bree?????? :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Borsoo és Matula ikrek:

    az megnyugtat, hogy mások is járnak így olykor. Azért ez - mivel Ti fiatalabbak vagytok nálam - lehet ám a stressztől, és a fáradtságtól is esetekben.
    Ha viszont egyre sűrűbben és folyamatosan fordul elő, akkor már másról van szó :( :(

    Réka:
    nem ölt meg senkit, "csak" elásott egy rossz embert. (Nem élve ;)
    Összeállt a barátnők, mint 4 női muskétás egy titok jegyében, barátságban megfogadva egy sor dolgot. "Breee" csak ehhez tartotta magát, bár feláldozta volna önmagát is.
    A részleteket megírom levélben :)

    VálaszTörlés