2013. november 28., csütörtök

... ki a szép ?

Belépett a valamikor jobb időket látott úriember (de, még most is látszott, hogy anno a hölgyek kedvence lehetett) - mondjuk jelenleg olyan jó hatvanas. Nem éppen egy csúnya fajta.

Beszélgetni kezdett a férfi portással (na, jó recepcióssal ;)

Én rendezgettem az előtérben az újságokat.
Portás Úr, - (mert, bizony sok helyen úr, hiszen az első akadály az illetékesek felé, vagyis hatalommal bíró személy... :)
közli; megtekintve az egyik újság címlapját, hogy ott van a Törőcsik Mari.

Elmélázok, átsuhannak rajtam az emlékek és sóhajtozok; milyen szép is volt Törőcsik Mari a Körhintában... mikor a Kiss Manyival együtt morzsolják a kukoricát... valahogy különlegesen esett a fény az arcára - vagy csak nekem tűnt így vajon ?

Nosztalgiázok hangosan.

A VENDÉG közli, hogy Törőcsik Mari soha nem is volt szép.
Bennem reked a szó, de végül csak kibököm, hogy nekem bizony szép volt. Gyönyörű szép.



Tudjuk - persze, hogy a szépség relatív.

Vendég közli, hogy Gina Lollobrigida na, az szép nő volt.
A veséjébe látok.
Aha... innen fúj a szél.
Vendég a cicis nőket szereti (szerette).
Nem homályosítom fel, hogy már fölötte is eljárt az idő.
Biztosan vannak még hódításai.
Vagy, csak hiszi, hogy vannak, és nem látja át a bukszája van netán az érdeklődés középpontjában ;)

Gina Lollobrigidát is szeretem. Gyönyörű nőnek is tartottam.
De; hogy jön a mi Törőcsik Marinkhoz?

A mi csodás színésznőnk, és a mi Körhintánk.
Amúgy is, más típus (volt) a két hölgy annak idején ; mondhatnám, hogy nem összehasonlítható.
Almát az almához hasonlíthatjuk.
Körtét a körtéhez.
De, lehet; a szilva másként vélekedne.

Nem is olyan jóképű ez a PACÁK... :(

Biztos kapuzárási pánikban van.
Éjszakánként Gináról álmodozik.
Nem baj, csak tegye.

Azért dög vagyok és NEM Ginától küldök neki dalt (bár neki is remek hangja van :)
CSAKAZÉRTIS Törőcsik Maritól :) :)




Amúgy, kirohanok a klotyira és megnézem magamat a tükörben... Anyám... de sz@rul nézek ki ... ;)
és még énekelni se tudok...


2 megjegyzés:

  1. :) Szokásos jó szöveged!!!!! Köszi!
    Szerintem is gyönyörű volt Törőcsik Mari! Ő belülről sugárzott, Gina pedig dögös volt és egészen másképpen szép:olaszosan.Törőcsik Mari pedig magyarosan.:)

    VálaszTörlés
  2. Ha ezt a facebookon olvasnám "nyomnék egy like-t", mivel blogbejegyzés, így még azt is ideírom, a szépség mulandó, de a JUHIZS-ság maradandó.

    VálaszTörlés