2008. október 6., hétfő

Imádság

az éjjeli szekrény mellől.

Egy kedves ismerősöm édesanyja meghalt tavaly.
Nem volt hirtelen a távozása, elhúzódott, nyilván sok fájdalmas, az emlékek közt tipródó órákkal kísérve.

Mikor eltávozott, utána találták meg a hozzátartozói a mellékelt imádságot.
Gyűrött a papír, sokszor volt a kezében.

Nagyon szépnek tartom.
S, a szép emberi érzések, gondolatok, vágyak - függetlenek attól, hogy ki milyen vallás híve.



Talán minden imádság egy képzeletbeli létrát jelképez az égiek felé.
Sok imádság, sok létrafok.
Vagy talán elég csak egy, ha szívből jövő.

6 megjegyzés:

  1. Kiírom magamnak....köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez szép. Jó lenne ha többet és többen imádkoznánk, talán meg lehetne menteni a világot.

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm. Beleborzongtam, (jó értelemben)pedig nem vagyok hívő.

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szép imádság. Köszönöm, hogy megosztottad velem is.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon meghato, már ki is jegyeztem nekem is van imám .

    VálaszTörlés