2008. október 22., szerda

... KI LETTETEK MÁR PC-zve ??? ;-)

... hú, lányok látom nagyon beindult a kipécézés... pörög körbe, mint egy vidámparki játék...

Na, én vagyok a legkönnyebb helyzetben... mivel nincs most időm foglalkozni vele, csak, majd valamikor a hosszú hétvége alatt, ezért, mire oda fogok érni a dologhoz, addigra már mindenkin végigsöpör...



s, nekem már nem lesz kit kipécéznem... mivel annak nem sok értelmét látom, hogy olyanokat pécézzek majd ki, akik már "megvoltak" ;-)
(Olyan leszek, mint a szívtipró pasik...)

Tehát, marad majd számomra az önvallomás... (garantált, hogy nem lesz rövid ;-)

Amúgy, lehetséges, hogy ki fogom magamnak nyomtatni a Tiéteket... mert sokan ismerjük jobban, v. kevésbé egymást, de, néha egészen mást gondol ( netán rejt? )



magáról egy embertársunk, mint, amit esetleg mi feltételezünk róla.

Az biztos, hogy érdekes ez a játék (vagy sokkal inkább komoly dolog).

Azért jó volna tudni, hogy ki találta ki ...

1. jókat tudnánk beszélgetni egymással, nyilván volna miről :-)

2. közben elmerülhetnénk a háztartási munka rejtelmeiben is

(tudjátok, egyedül nem megy kategória, avagy mindig találok kifogásokat és egyéb elfoglaltságokat helyette, csak az van meg, ami nagyon égető dolog).
Aki viszont a kipécézést kitalálta, az tuti, hogy egy ráérő ember - tehát az "én emberem" :-) :-) :-)

Most éppen kerti munkák is vannak,
igen, szeretjük a természetet,
kár, hogy a levél nem söpri össze és rakja be magát a zsákba,
még nagyobb kár, hogy a helyi köztisztasági akármi nem viszi el ingyen azt, amit az UTCÁRÓL söprünk fel,
mi marad hát, a nagy magyar kiskapu keresés és nyitogatás és felhasználás "avagy hogyan tuszkoljuk be háztartási szemetünk mellé a kerti és utcai levélhulladékot" mozgalom.

Ha, pedig ezzel megvagyok, akkor jön egy kis kipécézés... ;-)
Aki nem blogol, az lehetséges, hogy most információ-hiányban szenved és valami jó kis malac dologra gondol... ;-)
Vagy csak én feltételezek ilyen téveszméket másokról...

3 megjegyzés:

  1. Én képzeld szeretem összegereblyézni a lehullott leveleket.:)
    Csak azt ne mondd,hogy mehetek hozzád is,mert az már sok lenne.:)

    VálaszTörlés
  2. Látom, már elkéstem, de kipécéztelek!

    VálaszTörlés
  3. Mammka, pedig pont ezt akartam írni,hogy szeretettel válak egy kis gereblyézésre, de zacskót is hozzál légy szíves magaddal... :-)

    VálaszTörlés