2008. október 19., vasárnap

Csodás vagyok, szeretnek

címmel az előbb láttam egy (svéd?) filmet az HBO-n.
Csak azért nem rakom első helyre, mert a hasonló témakörben dobogós a Bridget Jones megírva és megfilmesítve, de, ha nem lenne...

szóval a fenti filmet nézzétek meg, ha tudjátok - mondjuk nem annyira hasfájósan megnevettető, mint a BJ-féle változat, de jól éreztem magam nagyon.

Jó szívvel ajánlom minden olyan nőtársamnak, akit legalább egyszer megtaposott már egy férfi, ill. sokszor érezte úgy, hogy a sors hullámai a feje felett akkora vízoszlopként borítják be, hogy minél jobban kapálódzik, annál mélyebbre süllyed...

A film végén lévő poén miatt feminista lelkem hahotában tört ki.
Hiába, emberi hívság, hogy legszebb öröm a káröröm... na, jó, csak ilyeneknél, mint én vagyok, mással ilyen nem is fordulna elő... áh, dehogy.

Most, ha elő tudnám kotorni, akkor délutánra jó lenne az Elvált nők klubja c. habkönnyű kis ámerikai filmecske...

de, hogy ne legyek nagyon sárkány most elmegyek Forma-1-es futamot nézni... kb. 20-22 férfi látványa talán helyre teszi agyamban, hogy életveszélyes helyzetekben azért ott vannak, igaz, nem azért, hogy nekem segítsenek... ;-)

5 megjegyzés:

  1. De kár, hogy nem láttam! Azért így is köszi, amit írtál, nagyon nekem (is) szólt!

    VálaszTörlés
  2. Princi - legközelebb október 30-án csütörtökön 15,20- kor, és
    31-én pénteken korán reggel 08.00 órakor adják.
    A novemberit nem tudom, de ezen a csatornán sokszor ismételnek.
    Sajnos a fenti két időpont munkaidő... hétvégén jobb lenne.

    VálaszTörlés
  3. Már csak az a gondom, hogy nincs HBO-m. De azért nagyon köszi!

    VálaszTörlés
  4. De, hiszen nem is mi lennénk, ha simán menne nekünk valami ;-)

    VálaszTörlés