2008. november 7., péntek

Btrudy cicája :-)

Ma reggel loptam kis időt a rohanásból és néhány blogba bekukkantottam.

Közben megjelent Saci cicánk, elhelyezkedett az ágyon ejtőzés és intenzív pocaknyalogatás céljából.

Trudynál járva belekattintottam a virtuális cicájába, (gondoltam, hogy felébresztem - mit lazsál... ;-)
http://btrudy.blogspot.com/

Trudy cicája nyávogni kezdett miköben pöckölgettem a füleit, a mi cicánk pedig teljesen begerjedt tőle... ilyenkor sajnálom, hogy nincs kéznél a fényképező gép.

Kitágult pupillák, izgatott figyelés és felugrás a pihizésből...

Ha-ha - gonoszkodtam kuncogva egy jót, igen, van olyan, ha nincs otthon igazi citrom, akkor megelégszik a páciens egy kis citrompótlóval is ;-)

Azt hiszem, hogy "lenyúlom" Trudy cicáját (talán nem haragszik meg érte :-), ha magam alatt vagyok (lennék) csak piszkálgatnám, az igazi cicám meg itt gondoskodna rólam, hogy ne legyek a mélyponton...
Most pedig elmegyek dolgozni, hogy nekem se legyen jó... ;-)

3 megjegyzés:

  1. - aki a cicát szereti, rossz ember
    nem lehet!

    VálaszTörlés
  2. Már én is többször szemezgettem vele...mármint a btrudy virtuális cicájával...sőt valakinek van/volt egy kutyusa is, nem találom azóta azt a blogot, ezért gondolom, hogy volt...csak egy gond van vele, hogy nem tudom "lenyúlni" :DDD

    VálaszTörlés
  3. A te cicád dorombol, ha a hasát simizem :-)

    VálaszTörlés