2009. január 27., kedd

Ho-ho-ho HÓEMBER

az biza, jelen esetben nem textilből van, hanem porcelánból...
de, kedvesek, aranyosak.
Valahogy textilbe (is) kívánkoznak. Gondoltam megmutatom, hátha valamelyikőtöknek indíttatása lesz, hogy applikáljon :-)



Ajándékba kaptuk őket - persze, már csak ünnep után.
Családtagom meglátta és ugyanúgy reagált, mint előtte én magam is... az első volt az öröm. De jól is néznek ki! Valahogy vidám lesz az ember a látványuktól.
A második a realitás: klassz lesz karácsonyi sütit enni róla!
De, csak télen használhatjuk... (mire én: miért?) ... hát nem látod, hogy ez karácsonyi sütis tányér? Ebből nem lehet nyáron enni... :-) :-) :-)









Satnyák lettek a fotók, tükröződött a fény rajtuk - ez van. :-(

Készen vagyok a SZÍVHALOMMAL is.
Mammka sajnálta annak idején, hogy a terítőt "volt szívem" szétvágni, hogy szivecskéket csináljak belőle.
Mammka, még mindig sajnálod-e? :-)





Lett belőle kb. 70 szív...á: a terítő a turiban kb. 200.-Ft lehetett...
(nincs is lefotózva minden szív, menetközben már néhányan "gazdára" találtak. Másutt "dobognak"... :-)



Már csak golyócskákat kell hozzájuk szerezni, (kell hozzá, kicsit kimerevíti és tartást ad az egész szívkoszorúnak).

Ami inspirációt adott:



Az erzsébeti Foltkórosok kiállításának anyaga bővebben itt:

http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=136045

11 megjegyzés:

  1. De jók a szívecskék!!!!
    Csak gondolj bele, milyen jó lesz a nyári forróságban (ami most elképzelhetetlen...) sütit enni a tányérokról! Hűsítő:)

    VálaszTörlés
  2. a tényérok gyönyörűek!
    a szívecskék meg,hát nem jutok szóhoz:sok embernek jut majd a szíved egy darabkája,az biztos

    VálaszTörlés
  3. Mennyimennyi szivecske!! Nagyon szépek így együtt is! :o)

    VálaszTörlés
  4. Én láttam félkészen a szíveket, most így együtt mégjobbak:-)

    VálaszTörlés
  5. Azért Te is kitettél magadért szív dolgában.
    Szépek és én a magam részéről nem sajnálom azt a terítőt)))))

    VálaszTörlés
  6. Jé, ezen a kiállításon én is voltam, sőt a következő összejövetelre el is megyek! De jó! Esetleg ott találkozhatunk! A szíveid nagyon jók lettek, inspirálóak!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csinik a szívecskék :o))

    VálaszTörlés
  8. Nem is sajnáltam a terítőt!!!Na,jó,egy ici-picit,mert mindig nehezen vágok bele ilyen anyagokba...De hogy te micsoda szépségeket varázsoltál a két kis kezeddel belőlük!!!!Meseszépek!!!

    VálaszTörlés
  9. Juzsikám, mindig tudtam, hogy nagy szívedvan, de hogy ennyi :)
    Én megvenném az egyiket :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon cukik a tányérok,szerintem jó buli ezen enni a kánikulában. Sajnos nincs már időm ezt is megtanulni,de zsugorkából még van rá esély,hogy kipróbálom.

    VálaszTörlés