2009. február 16., hétfő

Velence 5. Jelmezesek

Ha nem merültek volna le az elemek... szóval az itt látható jelmezek számát szorozzátok be kb. 4-gyel, vagy 5-tel, (vagy tán többel, megítélhetetlen, mert nem lehetünk mindenütt egyszerre) - akkor megkapjuk a 14-ére szombatra eső jelmezesek számát körülbelül. (Már, a VALÓDI jelmezesekét, akik tetől talpig jelmezben, nem csak a jelzés szintjén).
Persze ebben a számban nem feltétlenül mindegyik jelenti azt, hogy fényképezésre érdemes.

Sokan csak estére öltöztek be, de ahhoz megfelelő fényképező gép kell.
A következő szombaton ismerőseim is mennek Velencébe, kiváncsi vagyok rá, hogy ők milyen jelmezeseket fognak fotózni - sejtem, hogy több beöltözött lesz és valószínűleg teljesen másmilyenek.

Egyébként magyar honfitársaink is beöltöznek már - ehhez a fontos információhoz a mosdóban jutottam egyébként, teljes meglepetésemre - nyilván kocsival érkeztek, egy komplett jelmezt csak így lehet "leszállítani".




... igen, van, aki pénzért... (vagy is...)


















... ez a rengeteg, tömény "kütyü" kellőképpen riasztó is lehet, de valójában egy foltos számára KÜLÖN-KÜLÖN lehetett volna velük mit kezdeni...



Nekem "ő" volt a kedvencem, ha mondható ilyen, a róla készült fotók következnek:

























Ez az úr a csattos cipőjében... fáradhatatlanul rótta az utcákat, tereket, még késő este felé is kitartott...



Itt megállapítottam, hogy a pocak se akadály egy jelmeznél... na, jó, ezt magamra értem...






... és lám, a jelmezes is ember... neki is meg kell pihennie:
(vagy ez csak turisztikai "fogás" ???)









Sajnálom, hogy "lemerült" a gép, úgy szerettem volna Princinek részletfotókat készíteni a ruhákról (na, persze, ha oda tudtam volna tülekedni) - Princi tudja, hogy miért :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése