2012. május 30., szerda

Egér szeletelő 2 az 1-ben kés és hámozó

kapható a lealkudtunk.hu-n... olvasom a hírlevélben.
Extraként 3 féle levehető és cserélhető fejjel...

Most mi lesz szegény macskámmal?
Ráadásul szerencsétlennek csak egy feje van... ;-) ;-)

Erről eszembe jut, hogy 15 éves koromban un. "gyakorlatra" kellett menni a gépíró iskolából.
Én az egyik belvárosi önkormányzathoz lettem küldve.
Volt ott egy nyolcvan körüli (vagy csak nekem tűnt akkor annyinak?) úriember, aki nagyon büszke volt rá, hogy ő tanácsadóóóó.
(Későbbi munkahelyeimen megszoktam, hogy ez azt jelenti, hogy protekciós valaki, sokszor régi bútordarab, és a lényeg az, hogy pénzt fizessenek neki sokszor a semmiért).

Szóval ez az úriember eléggé fent hordotta az orrát.
Egyszer megkérdezte, hány éves vagyok. Gondolom a korom irritálhatta.

Közölte velem, hogy rám nem lesz szükség.
(Bátorítsuk a fiatalokat az élet várható viharaival kapcsolatban)
Mert a gépírók ki fognak halni, jönnek a számítógépek és nem kell ember.
Vicces, mert most ott tartunk, hogy a földön több milliárd ember gépelget... számítógép ide, számítógép oda.
Csak az a különbség, hogy e tevékenységet 2 újjal, vagy 10 újjal teszik-e.

Saci cicámmal kapcsolatos havi költségvetésem jóval meghaladja a közel 2 ezer forintot.
De, szeretem a hagyományos megoldásokat.
Azt hiszem maradhat a cicus :-)
Igaz, van némi hiányossága; nem szeletel... ;-) 





EGÉR SZELETELŐ 2IN1-BEN KÉSHÁMOZÓ
4.990FT HELYETT1.990FT
Mit szólnál egy kisegérhez a konyhában, ami sajtot rágcsál?
Nem hangzik túl jól? Mégis ő lesz a kedvenced…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése