2009. február 3., kedd

"Lánc-bigyók" II.

1. Ha még nem olvastad, akkor lásd az előző bejegyzésemet ;-)

2. Ma 3-a van, és valakinél olvastam, hogy válaszol a legutóbbi bigyóra (ami éppen a megtisztelő kategória egyébként) és a végére odaírta, hogy "nekem is már ki kellene találnom valami lerohanást".... vagy valami ilyesmit írt... friss még a bejegyzése, mint a péksüti ;-) ;-)

3. Ebből jött az ötlet, s most közvélemény-kutatást tennék közzé, hogy kívánja-e bárki is közületek, hogy teljesen poénból készítsek itt egy TOTÁLISAN "Juhizs"-féle láncbigyót???
(Gyengébbek kedvéért közlöm, hogy nem kell majd beemelnetek a blogotokba, pusztán a szórakoztatásotok a cél... :-) :-) :-)

4. Szóval, Csernus doktort idézve... bevállalja legalább egy ember közületek, vagy nem vállaljátok beeeeee????

???

14 megjegyzés:

  1. Én csak ugy viccből bevállalom, de tényleg csak mert ismerve a dolgaidat nagyon, nagyon szórakoztató lesz, és mostanság rám fér egy kis ilyesmi, én megválaszolom, de nem adom tovább!!!!

    VálaszTörlés
  2. Úgy tűnik,én a gyengébbek csoportjába tartozom.:)

    VálaszTörlés
  3. Mammka - hát most mit csináljak Veled??? Ha magyarázni kell, akkor régen rossz ;- viszont megtaláltam az ajándékodat, amit kaptál volna, ha ELJÖTTÉL VOLNA a Határtalanulra és a topikos kiállításra... ;-) ;-)

    VálaszTörlés
  4. Bavállalommmmmmmmmmmmm !!!
    Tőled naná,még jóhogy:-))

    VálaszTörlés
  5. Tőled, babám, bármit !
    És látod, mi is szeretünk :))
    Tegnap ez a tetű nem engedett kommentelni, pedig írtam arra is :((
    Szóval, küggyed!!

    VálaszTörlés
  6. Tőled bármit, csak lehessen rajta egy jót nevetni!

    VálaszTörlés
  7. Juhizs: :D
    Egyébként:jóvannaaaa!!!

    VálaszTörlés