2009. június 11., csütörtök

Turiban 13. - Utazáshoz

A turiban beleszerettem egy kis táskába.
(Igaziból, úgy táska "ő", amennyire én akadémikus :-)
Megvettem, mert praktikus volt - s, gondoltam én most örülök, ha pedig közületek legalább még egy ember ötletesnek tartja, akkor már megérte megvenni.
Le lehet koppintani... :-)

Két füllel felakasztva;


Ha leengedjük az egyik fülét, akkor remekül lehet egy kilincsre akasztani, vagy, mivel akkor kissé ellapul, hát könnyebb elhelyezni egy bőröndben is;


Oldalról se nézz ki rosszul, ha táskaként vinnénk a kezünkben. Ha kicsit jobban meg van pakolva, mint, ahogy én tettem a fényképezéshez, akkor jobban kidomborodik és még inkább táska kinézete van;


Ha szétnyitom, akkor ilyen a hátoldala;

Kinyitva a belső része;

A két szélén egy-egy cippzáras neszeszer van, az egyik hozzá van varrva az alaphoz, ez nem mozdítható,

A másik viszont 2 db erős pattenttal van rögzítve, így kivehető és külön is lehet használni.

Meglátni és megszeretni csak egy pillanat volt csupán.
Turis kategóriában nem volt a legolcsóbb (hiába, nagyon megszoktam, hogy 200.-Ft-os cuccokat veszek ;-)
de az ára összességében nem volt több, mint egy darab bolti neszeszeré.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon jó vásárt csináltál !Megérte az árát!!Irigy vagyok !!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon jó! Szuper sok módon lehet variálni! :))

    VálaszTörlés
  3. Micsoda kincset tetszett megint talláni. Egytiszta bőr táskát már én is vettem, ilyen helyen, azóta is a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó! Ezek szerint akadémikus vagy. :)

    VálaszTörlés
  5. Macit is adtak hozzá?:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon praktikus! Megérte minden szempontból. Ilyen jó vásárnál szokta mondani a férjem, hogy már megint szórtad a pénzt? :)))
    Gabicza

    VálaszTörlés
  7. Húúú, micsoda találmány!

    VálaszTörlés
  8. A maciról rögtön Mr.Bean jutott eszembe! :-DDD

    VálaszTörlés
  9. Hhmm!...jó!!!...szabad megtudni hogy hol van ez a turi?!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Körmi, most be vagyok havazva, mert el fogok utazni, ígérem jövő héten megírom.
    :-)

    VálaszTörlés
  11. khmmmm - betörőknek üzenem, hogy Jenny, Töfi, Saci - és a Nagyi is a kégliben maradnak !!!
    Pénzem meg úgy sincs...

    VálaszTörlés
  12. Látom a higiéniai cuccok is ott vannak:D

    VálaszTörlés