2009. április 6., hétfő

Látogatóban jártam

a kollégáknál a másik boltban...

Nagyon jókat derültem, mondhatnám, hogy rosszalkodtam náluk egy kicsit...


Van náluk hangulat, ha felérünk a lépcsőn:



sőt, még karácsonyuk is volt;



hmm.... mitől érzem úgy, hogy nem örülnek nekem?



Kedves, új kisegítő munkatársuk van;



Rendnek "köll" kérem szépen lenni:



... és ezt a rendet már olyan szintre emelték, hogy az már szinte undorító, ezt már csak fejjel lefelé lehet elviselni... ;



A hónap dolgozója tábla - helyett - a hónap dolgozóinak álmodozásai a nyaralásról;



Uff, valami illatot hoz a tavaszi szél...



oh, igen, ez a MOSDÓ...



ahol "fújnak", "pumpálnak", esetleg "kefélnek" is;



azért, nem egyszerű itt a helyzet, oda kell figyelni mindenre;



mondom, hogy ODA KELL FIGYELNI ! Te!!! - mindenre



Amúgy, ez egy izgalmas hely, lehet kukkolni - naaa, nem befele, hanem kifele egy csodálatos lépcsőház felé;



... amiből persze, nem látszik itt most semmi :-(

Sajnos, nem lehetett jól fotózni, pedig izgalmas volt a látvány;



Ez például olyan volt, mint, ha a várban sötét kis utcában égne egy lámpa, pedig ez csak egy lépcsőház, s nem látszik, hogy milyen szép, márványos.

Azért, ide nem jöhet ám, be mindenki !



Például, ha szabadnapos vagy, ill. szabadságon, akkor éppen nem vagy dolgozó, tehát nem használhatod, arra ott van a másik mosdó... vagy, vagy... a rosszul dolgozó nem dolgozó és haza kell vinnie ;-) ;-)
(... na, jó... csak vicceltem)

Hát, megszomjazik az ember ennyi fontos információ birtokában,

de, bizony, ez sem egyszerű eset;



No, igen, rend a lelke mindennek:



De, semmi se lehet tökéletes, lemerült az elem, pedig a "hirdetőtáblán" láttam izgi dolgokat...
na, esetleg, ha havonta átmennék fotózni hozzájuk ??? ;-)

:-) :-) :-)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem menj át hozzájuk máskor is! :)
    Ezek szerint meggyógyult a lábad. :)

    VálaszTörlés
  2. Úgy érzem, jobb már a hangulatod. Ez a bejegyzés már igazi Juhizsos :-)
    A helyesírásellenőrző szerint olyan szó, hogy Juhizsos nincs. Szerintem van.

    VálaszTörlés