2009. április 13., hétfő

Mink a "nagyfülűek"

gondoltunk Rátok, ha jók voltatok, netán el is ugrándoztunk hozzátok ;-)


Vejnemőjnen és Konfuciusz ;-)



Maszat;



és ÉN...



... amúgy, megfigyeltétek, ha családtagok mennek egymáshoz és becsöngetnek, akkor a szokvány kérdés feltevésére, hogy "KI AZ?" - a válasz rendszerint ez;

... ÉN VAGYOK...

és az ajtó már tárul is...

ha azt mondja az ember, hogy ezt bárki mondhatja, akkor az a válasz, hogy áh, dehogy - hiszen megismertem a hangodat...

hmmm. betörőknek, rosszfiúknak áll a világ... :-(

lehet, hogy húsvét tájékán is.

3 megjegyzés:

  1. :D:D:D Ez jó :D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg Vejnemöjnennek hívják a nyuszit? :-)

    VálaszTörlés
  3. Nyafi - "ideiglenes" jelleggel állomásoztak a fotót készítő gazdáiknál - mint befogadóknál... ;-)

    igen, a nevük valóban az volt, amit jeleztem...

    Maszatka tényleges, jelenlegi lakó. :-)

    VálaszTörlés