2008. december 2., kedd

Advent - az Ikrek jegyében ;-)

Az adventi naptárakat Dalma és Jolika kapta ajándékba.








A gombok Tallina ajándéka :-) Köszönjük neki.





Ha valamit másként csináltam volna, az az anyagválasztás. Amennyiben lett volna ezüst színű anyagom, akkor a sárga helyett azzal párosítottam volna. (De, ki tudja a sok anyagkupacban, hogy hol rejtőzik az ezüst... ;-)
(Persze, mindig mondják, hogy aranyra, ezüstre vigyázzni kell.)
Jó lett volna még a fehér is, de azt túlságosan kényesnek ítéltem meg gyerekek esetében.

Igen, tudom, hogy rosszul van szabva (elszabva) és sok a pontatlanság miegymás... :-(

14 megjegyzés:

  1. Nem felhívni az esetleges hibákra az ember figyelmét.Különben is Te pont így akartad Na és kész:-)
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. Csak ámulok és bámulok! Annyira olyan vagy, hogy mindig leszólod magad, pedig biztos vagyok benne, hogy a lányoknak tetszett!!!
    Mellesleg tetszik, hogy az egyikőjüket Jolinak hívják!
    Megint mellesleg kérek egy levélcímet a @-re!:-) Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Annyira tetszik,hogy a zsákocskákat fenyőfa formájában tetted rá!!!!Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  4. Juhizs ,ez úgy szép,ahogy van,én azokat a hibákat keresve sem találom :-)

    VálaszTörlés
  5. Ez úgy jó, ahogy van!
    Nekem nem a sárga volt fura, hanem a kék. De nagyon ötletes és jó az összhatás.

    VálaszTörlés
  6. Ó, Juhizs! Ne a hibákat keresd, szerintem csodás! Bár én a hagyomásnyos piros-zöld színt kedvelem, nagyon szépen mutat ez a kék! A lányok pedig édesek!

    VálaszTörlés
  7. Csak azért szólod mindig le magadat, hogy ellent mondjunk, ugye ? Legalábbis remélem, mert nincs ennek semmi baja, és biztosan nagyon nagy örömet szereztél, és ez a lényeg !

    VálaszTörlés
  8. Én nem látok rajta semmi kifogásolnivalót ! Ügyes vagy !

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett! S hogy pontatlan? A gyerekek biztosan árgus szemekkel figyelték a hibákat! És azok a gombok... fantasztikusan jól mutatnak :-)))

    VálaszTörlés
  10. Miért is kellene mindig mindennek tökéletesnek lennie??!! ...a lényeg az "apró részletekben" van, a lányok tuti hogy annak örültek a legjobban, hogy nekik s csak nekik készítetted!!!... Nekem az is teszik, hogy kék... egy kékmániás! :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon varázslatos ez a kékség! Olyan ezüstös-holdfényes téli éjszakai álombéli...
    Szóval igazán különleges, mint a készítője (a legjobb értelemben!).
    Ja, és én sem látok hibákat, de nem is keresek, mert így bűvöl el, ahogy van.

    VálaszTörlés
  12. Zseniális a fenyőforma, és a kék az a havas, jeges fenyőt juttatta eszembe.

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű ez a kék anyag,és olyan jól kitömted a zsákokat, hogy teljesen téreli lett a fenyő!

    VálaszTörlés