2008. december 20., szombat

Talán egy másik életben

Ma elmentem az üvegeshez.
Mivel ez az egyetlen számomra szabad (munkanap) még ünnep előtt.

Mert az ablaküveg betörött.
Az üvegek már csak ilyenek.
Törnek.
A frányák.

Fiatal koromban még felkaptam volna a keretet (kocsink nem lévén) és simán elvittem volna az üvegeshez.
Akkor az még mit nekem.

De, így több évtized távlatából már tapasztaltabb az ember.
Keret nélkül vonultam fel a hozzánk legközelebbi üveges KKT (!) -hez.
(Naná, majd a város túlsó végébe megyek... ;-)

Az ajtajukon volt üveg.
S, rajta a felirat: ZÁRVA.
Nyitás: január 5-én.

Ha újra születek, akkor üveges leszek.
(Vagy: vadakat terelő juhász ... ;-)

Azt már régen elhatároztam, hogy egy másik életben tűzoltóhoz fogok feleségül menni.
Mert azok olyan rendes pasik.
Nem hagynak cserben.
Még a tűzből is kihoznak engem.

Szóval, kovácsolom a terveimet, remélem, hogy lesz még elég időm, hogy felkészüljek egy másik esélyre.

-.-


--------------------------------------------------------------------------------

"Az üveggel foglalkozó szakemberek tudják, hogy az üveg fogalma még koránt sincs kifogástalanul meghatározva."

" ... az üvegnek következô, új definícióját adom:

Az üveg nemperiódusosan elhelyezkedô atomokból vagy ionokból álló hálózat, melynek részecskéit erôs, az egész hálózaton három dimenzióban átvonuló kémiai kötések tartják össze."

(Részlet:
Náray-Szabó István Az üveg definíciója c. munkájából)



NAAAA ! Hát, ezért nincsenek ezek nyitva !!!

3 megjegyzés:

  1. Zus! Ó,te szegény,melyik üveg törött ki?Bocs,de közben jót nevettem: a stílusod egetverő!:)))))

    VálaszTörlés
  2. Remélem már megoldódott az "üveg" problémád!?...nehogymán hidegben kelljen ünnepelni! Üvegest nem tudok küldeni, de egy kis "meleget" igen! :)

    Szálljatok le, szálljatok le
    karácsonyi angyalok!
    Zörgessetek máma este
    minden piciny ablakot!
    Palotába és kunyhóba
    nagy örömet vigyetek,
    Boldogságos ünnepet!
    Körmi

    VálaszTörlés
  3. Kìvànok bèkès, szeretetteljes karàcsonyt! Andrea(Endy)

    VálaszTörlés