2008. december 20., szombat

"Mert, hülye azért nem vagyok!"

Na, ez a szlogen egy bizonyos elektronikai cikkeket, termékeket áruló bolt reklámjában szerepelt / szerepel.

Piros (azt hiszem...) színű zacskóikon is rajta van a szöveg.
Hát, igen, elképzelem, hogy valaki elegánsan fel van öltözve és lifeg a karján egy ilyen zacskó... ;-)

Azért jutott mindez most az eszembe, mert a foltvarró fórumon egyik kedves foltostársnőnk közzé tette, hogy megjelent DVD-én a többünk által igen kedvelt "Szegény embert az amish húzza" című film.



A film nekem is a kedvenceim közé tartozik, bár nem az első félóra, hanem az a rész, ami utána következik, vagyis, amikor már tényleg a főszereplők az amish közösségben vannak... szenvednek... senyvednek... :-)

A zacskóra ill. a feliratra visszatérve:

Majdnem másfél-két éve meghalt az egyik kedves ismerősöm édesanyja.
Hamvasztatták.
Mivel a család úgy döntött, hogy temetés címén nem a hagyományos módozatokat választják, ezért kérték, hogy hozzák házhoz a hamvakat.

Meg is hozták.
A hozzátartozó teljes döbbenetére, a hamvakat tartalmazó doboz egy zacskóban volt... úgy is adták át.

Na, és mi volt a zacskóra írva???

Nem, nem, nem az, hogy a helyes út egyenesen a mennyországba vezet... hanem az, hogy
itt, meg itt vásárolok, mivel "hülye azért nem vagyok!"

Szörnyűűűűűűűű...

1 megjegyzés:

  1. A zacskós történet szörnyű,viszont a DVD hírt NAGYON köszönöm!!!!!!!
    A Szederkert filmet is Tőled tudtam meg,azóta megvettem mind a 3 DVD-t,nagyon szeretjük.Köszönöm,Zsu!!!!

    VálaszTörlés