2008. június 13., péntek

Péntek 13.

csak most jöttem rá, hogy milyen nap is van.... ne féljetek tőle.

Nekem legalábbis egész életemben szerencsét hozott. Furcsa volt, hogy ez a szám - a 13 - valahogy mindíg a nyomomban, mellettem, előttem "járt".

Ha moziba mentem (amikor még tellett rá fiatalabb koromban), ha színházba, vagy ilyen helyekre, akkor ugye mindig megkérdezték, hogy hova szeretném a jegyet.

Akkor azt válaszoljuk, hogy lehetőleg középre, mondjuk a 10. és 15. sor között valahol, vagy egyszerűen nem kérdeztek semmit - és rendszerint a 13-as szék jutott nekem, vagy sok alkalommal 13. sor 13. széke...

Remélem, így, életem (talán) 3/4 része táján nem változik ez a dolog meg - és változatlanul szerencsés marad a számomra :-)

Most kellene egy kicsit foglalkozni a számmisztikával... nyilván vannak összefüggések... mármint azok számára, akik hisznek benne.

Amúgy szerencsétlen fekete macska se tehet róla, hogy ő fekete.... no, meg istenem, mindig az utca túlsó oldalán van dolga neki ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése