2008. június 20., péntek

"Ez az éjszaka más, mint a többi..."

várhatóan, holnap este, 21-én, szombaton 18 órától hajnalig...

mivel a Múzeumok éjszakája lesz.

Budapesten a felnőttjegy 1200.-Ft, a gyermekjegy 600.-Ft (no, erről nem vagyok meggyőződve, hogy túl kicsi gyerekkel érdemes-e elindulni az éjszakába...)
Jegyek kaphatók a részt vevő múzeumokban, és a BKV kiemelt jegypénztáraiban.

Idén ötödik alkalommal rendezik meg - én csak tavaly voltam először - de, hihetetlen volt. Pezsgett a város, a kulturális élmény összetett volt mindenféle értelemben.
A kiállításokon túlmenően rengeteg plusz program; zenei jellegű, előadások, vetítések, kézművesség stb. stb. tömény, szinte befogadhatatlan élményhalmaz várta a látogatókat, s a programot tekintve - idén is így lesz.

Tavaly a pesti oldalon maradtam, nem jutottam el Budára, de idén a Nemzeti Galéria lesz nálam valószínűleg a favorit. Szeretem a festményeket, s mióta ilyen drágák a múzeumi belépők, hát meg kell becsülni, ha az ember eljut a kultúra fellegváraiba.

Persze, most is nehéz döntések előtt fogok állni; jó lenne megnézni Esztert a Mezőgazdasági Múzeumban a kézműves kiállításon... de, ez pont ellenkező irányban van.
A Műcsarnokban pedig 23 órától a VODKU együttes játszik, de a Galériában is azonos időben nagyon jók a programok... ha szárnyaim lehetnének... :-)

Majd kialakul. Az biztos, hogy kényelmes, jó cipőben kell elindulni.
Ha tudtok, akkor gyertek el Ti is.

Bővebben a programok:

http://www.muzeumokejszakaja.hu/me.php

Az un. Múzeumi buszjáratok (4 féle útvonalon) 18 órától - 2 óráig közlekednek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése