2008. június 5., csütörtök

Feltaláltam a spanyol viaszt II.

Hmmm... biztosan másnak nem újdonság, hogy, ha belépünk a blog tulajdonos
Teljes profil megtekintése feliratba, és azon belül az
Érdeklősi kör
adatait megtekintjük - nos, oda beírta mindenki az értelemszerű választ (vagy nem).

Amennyiben valaki belekattint a felsorolt érdeklődési körbe (pl. lótenyésztés ;-),
akkor láthatóvá válik a

Tallózás a profilokban

című ablak, ahol pl. felsorolják, hogy az adott téma mennyi blogban szerepel megjelölve, illetve, ha belekattintunk a blognevekbe, akkor eljutunk a hasonló érdeklődési körrel rendelkezők blogjához.

Jelen esetben, ha valaki csak a foltvarrást tüntette fel itt, akkor bekattintva a mai napon csak 6-an szereplünk a felsorolásban.
Amennyiben valaki a patchwork szót írta be (vagy azt is...), akkor bizony 869 találat lesz.
Innen pedig bátran barangolhatunk közöttük, hiszen nagy valószínűséggel a blogjaikban találkozni fogunk mindenféle ötlettel és szépséggel :-)

Na, jó, tudom, csak az ilyen csekélyértelmű mackóknak újdonság ez, mint amilyen én is vagyok.

6 megjegyzés:

  1. Zsu !

    Én erre még nem jöttem rá ! Köszi szépen !

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom! Várjuk az újabb spanyol viaszt!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, ezt én sem tudtam! (Szeretnék én ebbe a mackótáborba csatlakozni.)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Most találtalak meg. (spanyolviasz I.):D
    Kiírhatlak a blogomra? (merő lustaságból)

    VálaszTörlés
  6. Tök jó, hogy ilyeneket leírsz! Szerintem sokan vagyunk úgy, hogy nem tudunk valamit, de ezt cikinek érezzük és nem merünk rákérdezni, mert akkor kiderülne milyen "buták" vagyunk... Pedig dehogy...
    Egy kicsit olyan ez, mint Woody Allen után szabadon: Amit tudni akartál a ...-ről, de sosem mertél megkérdezni...
    Továbbra is várom a spanyolvisaz jellegű találmányaidat, hadd okosodjunk mi is! :-)

    VálaszTörlés